loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
javadjj بازدید : 79 سه شنبه 1392/05/08 نظرات (1)

دیدنیهای چهارمحال و بختیاری
این روزها دنا کوهنوردان بسیاری را به خود می بیند. استان چهار محال و بختیاری که در اغلب روزهای سال،سردترین نقطه کشور است در تمام فصول زیبایی های منحصر به فرد و دیدنی دارد، اما برف، یخ و کوهستان اولین مفاهیم زندگی مردم چهارمحال و بختیاری است که خیلی زود با آن آشنا می شوند...

 چهارمحال و بختیاری تقریبا هفت ماه از سال برف دارد و به اعتقاد کارشناسان گردشگری همین قابلیت زمینه بسیار خوبی برای گردشگران ورزشی است.

 چهار محال و بختیاری,جاهای دیدنی چهار محال و بختیاری

  ● کوهرنگ
کوهرنگ در شمال غربی استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است و از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق این استان محسوب می شود. پیست اسکی چلگرد در این شهر قرار دارد که یکی از مراکز اسکی معروف کشور است. پیست چلگرد در دامنه کوه کارکنان چلگرد، مرکز کوهرنگ، قرار دارد و سالانه میزبان خیل عظیمی از ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش اسکی است.

● فارسان
فارسان یکی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری و بخشی از پیکره پرجاذبه ایران زمین است که دارای ویژگی ها و قابلیت های کم نظیری است. فارسان، مهم ترین کانون شهری در قلمرو سردسیر عشایر هفت لنگ بختیاری است و ییلاق عشایر بختیاری محسوب می شود. در زمان حکومت آل بویه این شهر مرکز فرماندهی حکام بود که هنوز قلعه هایی به نشانه اقتدار و سلطه خوانین در منطقه از آن زمان باقی مانده است. یکی از دیدنی های جالب منطقه فارسان، کوچ طوایفی از ایل بختیاری است. تماشای کوچ عشایر و نقل مکان چندین ایل با کلیه مایملک با چهار پایان و مراسم حین این تغییر محل، بسیار دیدنی است.

ادامه دارد...

ali jj بازدید : 117 پنجشنبه 1392/04/27 نظرات (0)

10 مکان شگفت انگیز ساخته دست بشر !
تخت جمشید
تخت جمشید یا پارسه که در شهرستان مرودشت در شمال استان فارس واقع است، نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت مجلل و تشریفاتی امپراتوری ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌ است.

در این شهر باستانی، مجموعه کاخ‌هایی به نام تخت جمشید وجود دارد که در دوران زمامداری داریوش بزرگ، خشایارشا و اردشیر اول بنا شده ‌است و به مدت حدود ۵۰ سال، مرکزی برای برگزاری مراسم آیینی و جشن‌ها مخصوصاً نوروز بوده ‌است. تخت جمشید با نام‌های پارسه، هزارستون، چهل منار و پرسپولیس نیز معروف است.

 

بنیانگذار تخت جمشید داریوش بزرگ بود، البته پس از او پسرش خشایارشا و نوه‌اش اردشیر یکم با گسترش این مجموعه به بزرگی آن افزودند. بسیاری از اطلاعات موجود که در مورد تاریخ هخامنشیان و فرهنگ آنها در دسترس است به خاطر سنگ‌نبشته‌هایی است که در این کاخ‌ها و بر روی دیواره‌ها و لوحه‌های آن حکاکی شده ‌است. باور تاریخدانان بر این است که اسکندر مقدونی سردار یونانی در ۳۳۰ پیش از میلاد، به ایران حمله کرد و تخت جمشید را به آتش کشید و احتمالاً بخش عظیمی از کتابها، فرهنگ و هنر هخامنشی را با اینکار نابود نمود.

 

با این‌حال ویرانه‌های این مکان هنوز هم در شهرستان مرودشت در استان فارس برپا است و باستان شناسان از ویرانه‌های آن نشانه‌های آتش و هجوم را بر آن تأیید می‌کنند. این مکان از سال ۱۹۷۹ یکی از آثار ثبت شدهٔ ایران در میراث جهانی یونسکو است.

عجایب گردشگری,مکانهای شگفت انگیز,اماکن شگفت انگیز ساخت بشر

عجایب گردشگری,مکانهای شگفت انگیز,اماکن شگفت انگیز ساخت بشر

 

ali jj بازدید : 124 پنجشنبه 1392/04/27 نظرات (0)

عجايب هفتگانه کانادا
کانادا سرزميني زيبا و جذاب براي گردشگران است؛ سرزميني با جاذبه‌ها و عجايب طبيعي و مصنوعي فراوان که چشم‌نواز و نفس گيرند. طبيعت بکر و زيباي اين سرزمين که تلفيقي از جنگل و برف است، سبب مي‌شود گردشگران بسياري به اين کشور مسافرت کنند.
آنچه در ادامه می خوانید، 7 جاذبه مهم و ديدني اين کشور است که به‌نوعي کانادا با آن‌ها شناخته مي‌شود و سند هويت آن به شمار مي‌آيند:


رشته‌کوه‌هاي راکي:

کانادا,جاذبه‌های گردشگری کانادا,مکانهای گردشگری کانادا

رشته‌کوه‌هاي راکي با زيبايي و مناظر منحصر به فرد خود، از جمله جاذبه‌هاي زيبا و طبيعي کانادا به شمار مي‌آيند و منطقه‌اي مفرح براي انجام فعاليت‌هايي همچون اسکي، پياده‌روي و دوچرخه‌سواري کوهستان و مکاني آرامش‌بخش براي گردشگران محسوب مي‌شوند. اين ارتفاعات از جاذبه‌هاي مختلف ديگري همچون يخچال‌هاي طبيعي، آبشارها، درياچه‌ها و غارهايي که در آن‌ها مي‌توان فسيل‌هايي از حيوانات ماقبل تاريخ را يافت، برخوردارند.

تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 969
  • بازدید ماه : 722
  • بازدید سال : 31,274
  • بازدید کلی : 325,363
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن