loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 88 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (0)

 

حسن روحانی,اصلاح بودجه احمدی نژاد توسط روحانی

اولین گام اصلاحی دولت روحانی بر تصمیمات احمدی نژاد/ بودجه 92  بازنگری می شود

مشاور اقتصادی حسن روحانی درباره بودجه سال 92 و امکان تحقق آن گفت : بودجه 92 بسیار خوشبینانه است حتما بایدمنطبق با واقعیت هزینه ها و متناسب یا درآمدها تخصیص پیدا کند و دولت جدید باید بودجه را مجددا بررسی کند.

محمد باقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با مهردر پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره اظهارات اقتصاددانان مجلس مبنی بر اینکه بودجه سال 92 قابل تحقق نیست و دولت جدید می‌تواند اصلاحیه بفرستد، گفت: اجازه بدهید دولت جدید تشکیل شود  بررسی کند و نظر بدهد.

وی با بیان اینکه باید نحوه عملکرد سه داوزدهم بودجه مورد بررسی قرار بگیرد، افزود: تا آنجایی که من اطلاع دارم  از 210 هزار میلیارد تومان که بودجه عمومی کشور است در سه ماهه اول سال یعنی عملکرد سه دوازدهم حدود 2300 میلیارد تومان بود یعنی 44 درصد سه دوازدهم، محقق شده است.

بقیه در ادامه مطلب.....

ali jj بازدید : 240 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (0)

 

افزایش طلاق درایران,کاهش ازدواج درایران,آمارطلاق درایران
یک طلاق به ازای هر 2.9 ازدواج در تهران/ افزایش 13 درصدی طلاق در شهرها

با توجه به بالاترین فراوانی طلاق در ترکیب سنی مردان 25-29 ساله و زنان20 تا 24 ساله است و با این وجود موضوع جوان بودن زنان مطلقه را باید جدی گرفت که این شرایط آمار زنان سرپرست خانوار را نیز افزایش می دهد، همانگونه که در سالهای اخیر نیز این اتفاق افتاده است.

رئیس انجمن مدکاران اجتماعی ایران گفت: براساس آمارهای موجود در سال 91 به ازای هر 2.9 ازدواج یک طلاق در تهران رخ داده است که البته این آمار در کل کشور 5.5 است. همچنین آمار طلاق 5.2 درصد افزایش داشته که این افزایش در نقاط شهری 13.1 درصد بوده است.

سید حسن موسوی چلک در گفتگو با مهر افزود: یکی از نشانگرهای وضعیت موجود در هر حوزه ای آمارها هستند که اگر واقعی باشند یا حداقل به واقعیت نزدیک باشند، می تواند در برنامه ریزی موثر واقع شود.

وی گفت: آمار ازدواج و طلاق اعلام شده توسط سازمان ثبت احوال کشور نشان می دهد که در سال 91 در کل کشور به ازای هر 5.5 ازدواج یک طلاق ثبت شده است. این در حالی است که این آمار در تهران به ازای کمتر از هر 3 (2.9)ازدواج یک طلاق ثبت شده است. آماری که نگرانی را دراین زمینه درمیان مسئولین و مردم  افزایش می دهد بطوریکه حضرت آیت الله مکام شیرازی نیز  در جلسه تفسیر قرآن کریم که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، به موضوع طلاق اشاره کرد و افزود متاسفانه امروز در جامعه ما شاهد افزایش طلاق‌ها و کاهش ازدواج‌ها هستیم.

بقیه در ادامه مطلب.....

ali jj بازدید : 87 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (0)

 

چگونگی دریافت یارانه دارو,سامانه 1490,
واریز مابه التفاوت قیمت دارو

چگونه یارانه دارو بگیریم؟

پس ازممکن است فرد دریافت‌ کننده دارو تحت پوشش بیمه نبوده یا نام وی جزو لیستی که سازمان بیمه‌گر در اختیار وزارت بهداشت قرار داده، نبوده باشد، این افراد می‌توانند با سامانه 1490 تماس گرفته و مشخصات خود را ارائه دهند. پس از طی مراحل تایید از سوی وزارت بهداشت، مابه‌التفاوت قیمت دارو به حساب این دسته از بیماران نیز واریز خواهد شد.

پس از حذف ارز دارویی و گران شدن داروی بیماریهای خاص،وزارت بهداشت اعلام کرد که حاضر است مابه‌التفاوت قیمت داروی گران قیمت را بازگرداند.

دکتر محمدحسن طریقت منفرد در جمع خبرنگاران گفت: بیمارانی که پس از 25 اردیبهشت داروی گران قیمت خریداری کرده اند از طریق سامانه 1490 اطلاع دهند تا مابه‌التفاوت قیمت آن را به آنها برگردانیم. این موضوع مخالفان و موافقان زیادی داشت. مخالفان اعلام می کردند که این راه حل درستی برای حمایت از بیماران و حل مشکلات دارویی نیست، به جای آن بهتر است که قانون بیمه ها اصلاح شود. اما موافقان می گویند وقتی بیمه‌ها حدود 10 تا 30 درصد قیمت دارو را پس از گران شدن پرداخت نکردند وزارت بهداشت مابه ‌التفات گرانی دارو را به بیماران می دهد.

بقیه در ادامه مطلب....

ali jj بازدید : 182 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (0)

 

سازمان حج, موسم حج تمتع

سازمان حج یک‌بار دیگر زائران را شوکه کرد

در حالی‌ که کمتر از دوماه تا آغاز موسم حج تمتع باقی مانده، سازمان حج و زیارت نارضایتی جمعی از زائران را ایجاد کرده و اعتراض آن‌ها را برانگیخته است.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش، سازمان حج و زیارت از مدیران برخی کاروان‌ها خواست‌، به‌دلیل پر نشدن ظرفیت بعضی دیگر از کاروان‌ها،‌ زائران‌شان را بین گروه‌های خالی توزیع کنند. این اقدام در حالی است که برخی زائران مجبورند برای این انتقال اجباری، پول بیشتری بپردازند.

این تصمیم ناگهانی و بدون توضیح سازمان حج و زیارت‌، بسیاری از زائرانی را که مجبور به تغییر کاروان هستند، ناراحت و معترض کرده است؛ به‌نحوی که جمعی از آن‌ها روز گذشته با حضور در ساختمان سازمان حج و زیارت، از مسوولان این سازمان خواستند به این مسأله حتما رسیدگی کنند. آن‌ها همچنین انتقاد خود را به نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز اعلام کرده، خواستار رسیدگی شدند.

بقیه در ادامه مطلب....

تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 997
  • بازدید ماه : 750
  • بازدید سال : 31,302
  • بازدید کلی : 325,391
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن