loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 198 جمعه 1392/06/15 نظرات (0)

بسیاری از کشورهای اروپای شرقی را می توان به عنوان مقاصد گردشگری محسوب نمود. این کشورها برای گردشگران جاذبه های زیادی دارند و از زیبایی سواحل بلغارستان گرفته تا معماری باروک بندر دوبرونیک، این جاذبه ها موجب شده اند که این کشورها از زیباترین کشورهای دنیا باشند.
1. جمهوری چک

جمهوری چک در قلب اروپا قرار دارد و محلی شگفت انگیز است که فرهنگ، تاریخ و افسانه ها از زیبایی های آن هستند. جمهوری چک یکی از زیباترین و رمانتیک ترین پایتخت های اروپا را دارد. پراگ مقصدی محبوب برای گردشگران رمانتیک است. این شهر پر از قلعه و بارو است؛ از قلعه هلوبوکا – اولیه قلعه گوتیک در دنیا (سال 1250) تا قلعه سسکی استرنبرک، محافظت شده ترین قصر کشور چک. قلعه میکولوو نمونه خوبی از معماری باروک است و قلعه اسهیهوو حس متمایزی از رنسانس دارد. بدون شک جمهوری چک جذاب ترین کشور اروپای شرقی است. 


 

javadjj بازدید : 196 پنجشنبه 1392/06/14 نظرات (0)

این چاه که در قرن دهم میلادی در روستای Abhaneri در استان Rajasthan از هندوستان ساخته شده، راه حلی ویژه برای مقابله با مشکل کم آبی در آن زمان بوده است. از آنجا که این منطقه در آن زمان شرایط آب و هوایی بسیار سختی داشته، مردم مجبور بودند چاه هایی بسیار عمیق در زمین حفر کنند و به آب برسند.

این چاه شیب دار نمونه ی شگفت انگیزی از معماری برتر هندوستان در هزار سال پیش می باشد. این چاه یکی از عمیق ترین چاه های حفر شده در هند می باشد که 3500 پله ی باریک و 31 متر (تقریبا برابر ارتفاع یک ساختمان 13 طبقه ای) عمق دارد.

در مقابل این چاه نیز معبد Harshat Mata قرار گرفته و به سال 800 میلادی تعلق دارد.

از موقعیت مکانی این چاه مخصوصا از فواره ی آن در فیلم هایی نظیر "The Fall" و "The Dark Knight Rises" استفاده شده است.

ali jj بازدید : 115 جمعه 1392/06/01 نظرات (1)

 

معبد «پارتنون»، این ساختمان سفید باشکوه، قرن‌هاست بر فراز تپه‌ای در «آکروپلیس»، در نزدیکی شهر آتنِ یونان ایستاده، در برابر آسمان آبی می‌درخشد و زیبایی‌اش را به رخ می‌کشد

‌با وجود باد، باران، تابش آفتاب و اتفاق‌هایی که در طول زمان باعث فرسایش این ساختمان شده‌اند، هنوز بخش‌هایی از آن باقی مانده و این باقی مانده‌ها، آن‌قدر جذاب و زیبا هستند که هر سال عده زیادی را برای تماشای این ساختمان به یونان و شهر آتن می‌کشانند.

همه این بازدیدکننده‌ها، می‌دانند چیزی که به دیدنش می‌روند، با اصل آن خیلی فرق می‌کند، با ساختمانی که بیشتر از 2500 سال پیش در این مکان ساخته شده است، اما متخصصان به تازگی چیزهایی را درباره تفاوت این ساختمان با اصل آن کشف کرده‌اند که هیچ کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد: این ساختمان سفید درخشان، در اصل سفید نبوده است!

این متخصص‌ها می‌دانستند که یونانی‌ها، مجسمه‌ها و ساختمان‌هایی را که از سنگ مرمر می‌تراشیدند، رنگ می‌کردند، اما در ساختمان پارتنون هیچ اثری از رنگ ندیده بودند، تا اینکه «جیووانی ورّی»، یک پژوهشگر ایتالیایی، به شیوه‌ای خاص از قسمت‌های مختلف ساختمان عکاسی و ذره‌های میکروسکوپی رنگ آبی را در آنها کشف کرد.

در این شیوه، نوری خاص بر مولکول‌های رنگ آبی تابانده و باعث می‌شود  این مولکول‌ها نور مادون قرمز از خودشان ساطع کنند؛ آن‌وقت اگر با دستگاهی خاص به قسمت‌هایی که حاوی این مولکول‌ها هستند، نگاه کنیم، آنها را درخشان می‌بینیم.

 

آشنایی با معبد پارتنون,معبد پارتنون

مجسمه‌های سردر پارتنون کاملاً خراب شده‌اند

ali jj بازدید : 120 دوشنبه 1392/05/21 نظرات (0)

 

 

آتن,جاهای دیدنی آتن,مکانهای دیدنی یونان

آتن، پایتخت کشور یونان، شهری است که در دل قرن ها تاریخ غرق شده است. شاید آتن جذاب ترین و مشهورترین شهر در دنیا نباشد اما اگر کمی دقیق تر بدان بنگرید شهر دلفریب، جذاب و پرجنب و جوش آتن را در مقابل چشمان خود خواهید دید.

آتن زادگاه بازی های المپیکی است که بیشتر از 100 سال پیش برگزار می شده و امروزه بصورت بازی های مدرن المپیک در جهان برگزار می شوند. در سال 2004 سرانجام بازی های المپیک به این شهر بازگشت و هنگامی که این خبر اعلام شد، تمام شهر دستخوش تحول ظاهری عظیمی شد. این امر شامل اجرای پروژه هایی با قیمت میلیون ها یورو می بود؛ مانند ساخت فرودگاهی در آتن مجهز به جدیدترین تکنولوژی، ساخت ساختمان های المپیک و کاشت تعداد زیادی درخت و نهال که چهره ای سرسبز به شهر می بخشید. آتن همچنین به پارک جنگلی ای مباهات می ورزد که در سال 1839 برای ملکه امیلیا ساخته شد تا قصر سلطنتی اش را احاطه کند. امروزه در بسیاری از خیابان ها و میدان های شهر نیز درخت پرتقال کاشته شده است.

صنعت توریسم اکنون به بخش جدایی ناپذیر آتن تبدیل شده است و سازمان ملی توریستی یونان 2 مرکز رسمی ارائۀ اطلاعات توریستی در شهر دارد که یکی در محلۀ Syntagma و دیگری در سالن ورودی فرودگاه مستقر شده اند. بهتر است یک کپی رایگان از بروشور " آتن و اتاکا " و جدول ساعات کار وسایل حمل و نقل عمومی و نیز نقشۀ شهر را از این مراکز تهیه کنید.

ادامه دارد...

ali jj بازدید : 131 دوشنبه 1392/05/21 نظرات (0)

برخی از جاده‌‌های جهان به دلیل ویژگی خاص، یعنی شیب تند و همچنین پیچ‌های تند و پی‌در پی تصاویر هیجان‌انگیزی را بوجود آورده‌اند.

.

 همه ما در زندگی با جاده‌های پر پیچ و خم بسیاری مواجه هستیم ‌که رانندگی در آنها به دلیل شیب‌های تند و تیز خطرناک احساس می‌شود.

.
از میان پیچ و خم‌ترین جاده‌ها در جهان می‌توان به تصاویر‌های زیر اشاره کرد. 

پر پیچ‌ و خم‌ترین جاده‌‌های جهان

پر پیچ‌ و خم‌ترین جاده‌‌های جهان

  ادامه دارذ...

ali jj بازدید : 159 جمعه 1392/05/18 نظرات (0)

  يک روز و يک شب در گران‌ ترين شهر جهان

اشتباه نكنيد، قرار نيست به نيويورك يا توكيو يا شهر ديگري در دنياي كشورهاي توسعه‌يافته سفر كنيم؛ عنوان گران‌ترين شهر جهان براي مهاجران، براي دومين بار در سه سال گذشته، به لوآندا، پايتخت اوگاندا‌ رسيده است، شهري كه به حلبي‌آبادهايش شهره است.

براي دومين بار در سه سال‌گذشته، شهر آفريقايي لوآندا، با پشت‌سر گذاشتن توكيو و مسكو، گران‌ترين شهر جهان براي خارجي‌ها لقب گرفت. مرسر، بنياد مشاوره‌ منابع انساني، كه همه‌ساله هزينه‌هاي زندگي در مجموعه‌اي از شهرهاي سراسر جهان را ارزيابي و مقايسه مي‌كند، امسال هم لوآندا را در صدر فهرست گران‌ترين شهرهاي جهان براي توريست‌ها گذاشته است. 

گران‌ ترين شهر جهان,زیباترین مکانهای تفرحی جهان

اگرچه بيشتر ساكنان پايتخت پرجمعيت آنگولا در فقر شديد و در حاشيه اين شهر زندگي مي‌كنند، در مركز شهر، خيابان‌ها در اشغال پورشه كايان‌ها و كاديلاك اسكالاد‌ها و تازه‌ترين مدل‌هاي رينج ‌روور هستند.

برند اوگو باس چنان فروش خوبي در اين‌جا دارد كه به‌تازگي شعبه‌ دومش را هم در چند قدمي شعبه اول داير كرده. با همه اين اوصاف، كساني كه با لوآندا آشنايي ندارند از صدرنشيني اين شهر در فهرست شهرهاي گران جهان حيرت‌زده خواهند شد.

ادامه دارد...

ali jj بازدید : 159 سه شنبه 1392/05/15 نظرات (0)

 

 زیباترین جاذبه های گردشگری اتریش

زیباترین جاذبه های گردشگری اتریش

کشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است و در عین حال مکان های فرهنگی و موزه ها و نگارخانه های مدرن و معماری بسیار چشمگیری دارد. اتریش قطعاً یکی از مقاصد گردشگری برای دوستداران سفر محسوب می شود. در اینجا به 10 مکان زیبا و جالب اشاره می کنیم که گردشگران می توانند آنها را در فهرست خود یادداشت کنند:


وین (Vienna)
وین، پایتخت اتریش نماد زندگی اتریشی است. وین با وجود تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال، نگارخانه ها و ... پر از هیجان است و شهری زنده و دینامیک برای بازدید است. ولی این از جلوه های سنتی این شهر نمی کاهد. چندین قصر سلطنتی، موزه های شگفت انگیز و همچنین هوفبورگ، منزل حاکمین هابزبورگ نیز در این شهر قرار دارد. زندگی مدرن پرسرعت در کنار معماری تاریخی جذاب باعث شده که این شهر شهری باشکوه برای بازدید باشد.

ادامه دارد...

تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,083
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 31,388
  • بازدید کلی : 325,477
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن