loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 109 شنبه 1392/05/26 نظرات (0)

 طالع بینی عناصر, علامت ماهها, طالع بینی

طالع بینی عناصر

علامت آتش : فروردين ، مرداد ، آذر

علامت هوا : خرداد ، مهر ، بهمن
علامت خاك : ارديبهشت ، شهريور ، دی

علامت آب : تير ، آبان ، اسفند

 بررسی رفتار متقابل عناصر با هم ( سازگاری متولدین ماه ها با هم )

آتش با آتش : واضح است، نتيجه، حرارت بيشتر و شعله هاي قوي تر است، فقط بايد ديد اين شعله ها يك روز سرد زمستاني را حرارت مي بخشند، يا يك شب تاريك را روشن مي كنند و يا صرفا با بيشتر سوختن، منبع اصلي را تمام مي كنند و به هدر مي دهند. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.

 هوا با هوا : دو هواي مسطح ميتوانند يكي شوند و امكان بيشتري براي تنفس و تفكر و حركت آزادانه در فضا بوجود آورند. در اين حالت روحيه ها عالي و قدرت پرواز زياد مي شود ولي اگر باد هاي بهاري با وزش خود، هوا را تغيير ندهند و تنوعي در وضعيت آن بوجود نياورند هوا بسته و آلوده و خفه كننده ميشود. گاهي نيز هوا مي تواند به طوفان وحشتناكي تبديل شود. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.

javadjj بازدید : 53 سه شنبه 1392/05/08 نظرات (0)

 

عید نوروز, آداب و رسوم, لحظه سال تحویل

نوروز با همه آداب و رسومی که دارد، در فرهنگ عامه پر از تبصره و قاعده و قانون است. این که سال از کدام روز هفته شروع شود،

مقارن با نام کدام حیوان باشد، غذای لحظه سال تحویل چه باشد و رخت و لباسش چه، همه در خرافه‌های عامیانه تهران قدیم تعریف و تفسیر دارند.

جعفر شهری در کتاب طهران قدیم خرافه های نوروزی را اینطور روایت می کند:
اگر روز اول آن شنبه باشد: در آن سال حال مردم سخت باشد و رنج و غم و مشقت و دشواری بسیار باشد و گفت و گوی و زد و خورد و خصومت زیاد باشد و میان سلاطین و رعایا اختلاف و منازعه بسیار باشد. اما غله نیکو باشد و انگور نیکو بود و انجیر را آفت رسد و سیل و طغیان بسیار باشد سلطان بزرگی یاغی شود و پادشاهان و امیران و بزرگان زیاد تلف شوند و از جمله چهار پایان و دواب را سیل و طوفان از میان بردارد و فتنه و آشوب بالا گیرد و بر رعایا بدتر گذرد و در فصل بهار آشوب و ناامنی در عراق باشد. اما دیار ماوراء النهر ایمن باشد و در هندوستان بلای آسمانی رسد و در حدود عراق پارسایی به حکومت نشیند و مار و ملخ و مور و زنبور و کک و مگس بسیار شود و در بلاد طبرستان آشوب شود و از بهار تا فصل خزان هوا بی اعتبار باشد و در تابستان باران های بی هنگام ببارد و حال اهل صلاح میانه بود و سحر و جادو میان مردم رواج شود و نیشکر را اآفت رسد و در فارس مرگ و آبله بسیار باشد و در روم گوسفندان
را آفت رسد و آخر سال نرخ ها گران گردد و میان مردان و زنان ناسازگاری افتد و عشق بازی و مهر و مودت اندک گردد و حال کوه نشینان و محصول پنبه نیکو بود.

اگر اول نوروز به یکشنبه افتد: کار پادشان و بزرگان نیکو باشد و فراخی و نعمت و ارزانی بود اما سباع و دزد بسیار شود و باران و تگرگ بسیار بارد و غله و میوه فراوان باشد و مردمان را از یکدیگر خیر و منفعت رسد و تابستان آن گرم و زمستانش معتدل باشد و رغبت مردم به علم و دانش و تعلیم و تربیت زیاد گردد و حال معلمان و استادان خوش شد و روئیدنی ها به ثمر رسند و کار دیم و دیم کاران نیکو بود و بزرگان و دولتمردان را خوش گذرد و غرور و کبر و مناعت در میان فقرا زیاد گردد و کارهای بزرگ انجام شود امری غریب در عالم به ظهور رسد و طاغی و یاغی اندک باشند و حال سلطان و رعایا نیکو باشد.

ادامه دارد...

javadjj بازدید : 88 سه شنبه 1392/05/08 نظرات (0)

 

انواع فال و طالع بینی, فال گل

مادران متولد فروردین :
مادران متولد این ماه شجاع، پر حرارت، خونگرم و کنجکاو هستند و هیچ وقت انرژی درونیشان فروکش نمی کند ؛ گل های تیغ دار مثل رز یا لاله قرمز برای مادران فروردین مناسب هستند.
فروردین ماهی ها احساسات خود را راحت نشان می دهند و مطمئن باشید چشم های او به محض دیدن گل های زیبای شما از خوشحالی برق خواهد زد.

مادران متولد اردیبهشت :
مادران متولد اردیبهشت به اجسام زیبا و آرامش بخش علاقمند هستند ؛ این خانم ها اغلب سرسخت و گاهی حتی یکدنده هستند ولی در عین حال قلبی نرم و مهربان دارند.
گل نیلوفر بدلیل ظاهر زیبا و بوی مطبوعی که دارد احساسات رومانتیک انسان را بر می انگیزد و در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای این یک مادر اردیبهشتی است.

مادران متولد خرداد :
مادران متولد خرداد دوست دارند به فرزندانشان راه و رسم زندگی را بیاموزند و به آنها یاد بدهند از آنچه که دارند لذت ببرند ؛ آنها شخصیتی شاد و پرتکاپو دارند و از قدرت تخیل زیادی برخوردارند.
گل های آفتابگردانی که در گلدانی رنگارنگ و زیبا قرار داده شده اند با شخصیت خلاق این خانم ها هماهنگ است ؛ همین طور رزهای صورتی ، نارنجی ، زرد و سفید در کنار هم گزینه ای مناسب هستند.

مادران متولد تیر :

ادامه دارد...

javadjj بازدید : 245 سه شنبه 1392/05/08 نظرات (0)

تعبیر خواب,تعبیرخواب,تعبیر خواب امام جعفر,تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب از اعصار گذشته مردم علاقه مند بودند که آينده را پيش بيني کنند لذا براي اين منظور اقوام مختلف علوم متنوعي را خلق کرده اند مانند ستاره شناسي ، تعبير خواب ، طالع بيني ، فال قهوه و ...که کم هم نيستند .تعبير خواب نيز يکي از اين علوم به شمار مي رود و معايب و مزايايیدارد :تعبیر خواب از لحاظ پيش گوئي يکي از بالاترين سطح ها را دارد و مي توان توسط آن محدوده بسيار بزرگي را پيش بيني کرد زيرا که عالم خواب عالم روح است و روح ميتواند زمان را طي کند و در حال به آينده برسد و تنها عيب آن محدود بودن به خواب ديده شده است ولي با اين حال تعبير خواب را يکي از بهترين روشهاي پيش بيني آينده مي شناسند.

  آیا تعبیر خواب واقعیت دارد ؟

اولاً ؛ اصل خواب و تعبیر خواب مورد قبول همه است و واقعیت دارد .

ثانیاً؛ علم تعبیر خواب از هزاران سال پیش تا به امروز، همواره مورد توجه پیامبران و امامان و دانشمندان و عموم مردم بوده است. خدای تعالی علم تعبیر خواب را به حضرت یوسف(علیه‌السلام) و بعضی از پیامبران داده است و قرآن شریف نیز بدان اشاره نموده است.

 نکته مهم در تعبیر خواب

ادامه دارد...

javadjj بازدید : 232 سه شنبه 1392/05/08 نظرات (0)

فال طاس, نحوه ی گرفتن فال با طاس,گرفتن فال با طاس

نحوه ی گرفتن فال با طاس

برای انجام این فال به سه عدد طاس کوچک و همچنین صفحه ای شبیه به تصویر زیر احتیاج دارید. برای تهیه این صفحه می توانید دایره ای به قطر ۳۵ سانتی متر بر روی کاغذ رسم کرده و سپس آن را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید.

فال طاس, نحوه ی گرفتن فال با طاس,گرفتن فال با طاس

ادامه دارد...

ali jj بازدید : 98 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (0)


تست شخصیت با بوی مورد دلخواه !

 .

آلن هریس محقق و استاد دانشگاه ، درباره اهمیت رایحه و حس بویایی می‌گوید:"حس بویایی شما، در مغز و دقیقا در منطقه احساسات اولیه واقع شده است.


به همین علت است كه ارتباطات بویایی تشكیل شده در دوران كودكی، می‌تواند شخصیت رفتاری شما و سازه‌های ثبت آن را در دوران نوجوانی و جوانی شكل دهد.

بنابراین آن بوی خوشی را كه حس می‌كنید لحظات بسیار شادی را برای شما به وجود می‌آورد ، از بین گزینه‌های زیر انتخاب كرده و ببینید كه " رایحه " شخصیت شما چه رنگ و بویی دارد !؟

تذكر :برای شناخت صحیح پاسخ تست و مبهم نبودن . از گزینه‌های زیر ، فقط یك گزینه را انتخاب نمایید

گزینه یك - بوی كلر در استخرهای بزرگ

گزینه دو - بوی كباب ، همبرگر و ...

گزینه سه - بوی سبزه و گل

گزینه چهار - بوی كرمهای ضدآفتاب

گزینه پنج - بوی بچه كوچك

بقیه در ادامه مطلب....

ali jj بازدید : 116 چهارشنبه 1392/05/02 نظرات (0)

استخاره و تفأل؛آري يا خير؟

درباره‌ي استخاره سه ديدگاه وجود دارد‎

1- ديدگاه افراطي: كه اين ديدگاه از آنِ‎ ‎كساني است كه عقل را محدود دانسته و ‏مشورت را نيز رايزني با عقل‌هاي محدود تلقي‎ ‎مي‌كنند. از نظر اين گروه در همان ابتداي ‏كار بايد به سراغ تسبيح يا قرآن رفت و از‎ ‎خداوند راه صحيح و خير را طلب نمود‏‎

 

2- ديدگاه تفريطي: اين ديدگاه به كلي منكر‎ ‎استخاره و تفأل است.‏‎

 

3-‏‎ ‎ديدگاه معتدل: كه صاحبان آن معتقدند با توجه به جايگاه‎ ‎عقل و مشورت، استخاره و ‏تفأل عين خردورزي است. بسياري از روايات وجود دارد كه در‎ ‎آن‌ها استخاره و تفأل مورد ‏تأييد و سفارش امامان معصوم ـ عليهم السلام ـ واقع شده‏‎ ‎است. در اين نوشتار ضمن ‏تبيين مفهوم استخاره دلايل جواز استخاره با قرآن را ذكر مي‌نماييم و نيز رواياتي راكه در ‏آن‌ها تفأل به قرآن مورد نهي واقع شده است را بررسي مي‌نماييم‎.

 

معناي استخاره

استخاره دو معني دارد: يكي از آن‌ها معناي حقيقي‎ ‎استخاره است (يعني استخاره‌ي ‏مطلق) و در اخبار و روايات ‎ما از آن بيشتر نام برده شده و پيش خواص، متعارف است و ‏آن،‎ ‎طلب خير نمودن از خدا است. اين نوع استخاره در تمام كارهايي كه انسان مي‌كند، ‏خوب و‎ ‎مستحب است‎.‎‏ ‏‎

معناي ديگر استخاره اين است كه پس از آن ‌كه انسان به كلي در امري متحير و‎ ‎وامانده ‏شد، به طوري كه نه عقل خودش وي را به خوبي و بدي آن راهنمايي كرد، و نه عقل‏‎ ‎ديگري راه خير و شر را به او فهماند، و نه خداي جهان در باره‌ي آن كار، تكليفي و‎ ‎فرماني ‏داشت كه راهنماي او باشد، در اين صورت كه هيچ راهي براي پيدا كردن خوب و بد‎ ‎در كار ‏نيست، اگر يكي پيدا شود و انسان را به يك سوي كار، دلگرم كند و با اراده‌ي‎ ‎راسخ و ‏اميدوارانه به كار وادار كند، چه منّت بزرگي به انسان دارد. ‏

اينجا‎ ‎دين‌داران مي‌گويند: خداي عالم كه پناه بيچارگان و دادرس افتادگان است، در حالت‎ ‎تحير و دو دلي، يك راه اميدي بر روي انسان باز كرده و اگر انسان با اين حال اضطرار‎ ‎به او ‏پناه ببرد و از او راهنمايي جويد، خداي جهان كه قادر بر پيدا و نهان است، يا‏‎ ‎دل او را به ‏يك‌سو مي‌كشاند و راهنماي قلب او مي‌شود (در استخاره قلبي) كه او مقلب‎ ‎القلوب ‏است، يا دست او را به يك طرف تسبيح مي‌اندازد (در هنگام استخاره با تسبيح)‏‎ ‎يا به ‏وسيله‌ي قرآن، دل او را گرم مي‌كند (در استخاره با قرآن)‏‎.‎‏

لازم به ذكر است كه از روايات، صحّت هر دو‎ ‎معني استفاده مي‌شود‎. ‎

بقیه در ادامه مطلب....

تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,218
  • بازدید ماه : 971
  • بازدید سال : 31,523
  • بازدید کلی : 325,612
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن