loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
javadjj بازدید : 118 سه شنبه 1392/06/05 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه و بسیار زیبا سری 28
تظاهر زشت ترین حالت دوست داشتنه !
.

.

از تیم تحقیقاتی عشق به کنفدراسیون بی وفایی:
قلبونت بلم
تماس فرت
.

.
زندگی میکنم ...
حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .

 

 

.

.
هوا سرد میشد باهر قدمی ک تواز من دور میشدی!
زمستانی دیگر بود دوریت....
.

.
داداش اگه با کسی نیسی حسرت نخور تنهایی یه فاز دیگس یه لحظه فک کن خدام تنهاس هیچکی نمیبینتش ولی خیلی بزرگه....
.

.
از بس ک عاشقش بودم ؛اونقد خودمو واسش کوچیک کردم ک یا میگفت هنوز کوچیکی یا نمی تونست منو بببینه
.

.

کنار تو فقط آروم میشم/
پر از دلشوره ام هرجای دیگه /
تو تقدیر منی، چشات اینو بهم هر لحظه میگه /
تو میخندی پر از لبخند میشم /
تمام زندگیم خوشرنگ میشه /
صدای پای تو، تو خونه هرروز واسه من بهترین آهنگ میشه /
چقدر خوشبختی نزدیکه کنار من که راه میری /
از این دنیا رها میشم تو که دستام و میگیری...

.

.

سکوت من هیچگاه نشانه رفتارم نبود!من اگر راضی باشم با شادی میخندم تو مقصری اگر من دیگر من سابق نیستم

.

.

او هنوز روسری آبی میپوشد
و من هنوز سیگار فیلتر قرمز میکشم
چه شهرآورد بزرگی شده این عشقبازی ها...!!!!

.

.

خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!

.

.

مجنون جام دوغ را به لیلی داد و او عاشقش شد....من جام می را به او دادم عاشقم نشد او را مست خودم کردم و بس.....

.

.

از هیچ سو «کسی که بیاید» نمی شوی
آن قدر شایدی تو که «باید» نمی شوی
شیپور های ممتد شادی و آشتی
انگشت های توست که «باشد» نمی شوی
در چارچوب واژه و کاغذ دریچه ای
کوبیده ایم، بشکن اگر رد نمی شوی
حال و هوای حادثه ای تازه در تو نیست
یک مشت نقطه چینی و ممتد نمی شوی
سطری طلوع می کند و پلک می زنی
اما چگونه است که «پل زد» نمی شوی
مغرور ایستادگی سنگ وار خود
یا چشمه ای و «شکل ببندد» نمی شوی
آشوب مه گرفتگی ام شرح کوچکی
از تو است مهربان که «بکوچد» نمی شوی
این سرنوشت ماست که تا آتش آتش است
از پا نمی نشینیم و مقصد نمی شوی ممنون ازحضورت

.

.

یه دنیاا فاصله است بین کسی که با بغض می خوابه با کسی که با یه اس ام اس دوست دارم می خوابه.

.

.

می گفتی بدون اینکه بهت شب بخیر بگم روزت شب نمیشه....
الان سالها از آخرین شب بخیرم بهت می گذره...
تو که دروغ نمی گفتی فرشته ی من...
حتما تو این چند سال هنوز شب نشده....

.

.

سلامی کن...!
به خداحافظیت قسم دلمــ برایت تنگ شده...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,422
  • بازدید ماه : 4,749
  • بازدید سال : 35,301
  • بازدید کلی : 329,390
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن