loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
javadjj بازدید : 135 جمعه 1392/06/01 نظرات (0)
جوک پ ن پ سری 12

 

زیر آفتاب داغ تابستون تو صف عابربانک واستادم
آقاهه اومده می گه شماهم می خوای پول بگیری؟
پ ن پ واستادم شمع نذری روشن کنم!!!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به دوستم زنگ زدم میگم میایی بریم استخر ؟
میگه : واسه شنا ؟
پَ نَ پَ بریم واسه دوچرخه سواری رو آب
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
گاو اولی : مااااااااااااااا ماااااااااااااا
گاو دومی : مااااااااااااااااااااا مااااااااااااااااااااااا؟
گاو اولی : پ نه پ من؟

 

.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
دارم از گرما میمیرم
خودمو مثله چی دارم باد میزنم
بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟؟
پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو توی ثانیه امتحان میکنم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ

.
دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
یارو عکسمو دیده میگه: اااا دماغ خودته این؟
پـَـَــــ نــه پـَـَــــ دماغ اجدادمه که بینی به بینی، نسل به نسل منتقل شده الان رسیده به من!!!!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس
دوستم اومده می گه : اِ مرغ عشقت مرد؟
بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه…
اومده میگه… روزنامه میخونی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به خانمه تو بانک میگم خودکار دارین؟
میگه میخوای چیزی بنویسی؟
پـَـــ نــه پـَـــ میخوام باش نودل چینی بخورم !!!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
همه خوابید ؟؟؟
مشخصه دوستان همگی اهل شب نشینی هستند
پـَـــ نــه پـَـــ 5 کیلوتری بهشتید ، روحتون میاد اینجا و خواب هم نداره
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
کلی راجبه پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه دوستم شرح دادم که چی هست
بر میگرده میگه بخوای عضو بشی باید حتما کامپیوتر داشته باشی
پـَـــ نــه پـَـــ باید قابلمه داشته باشی
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
رفتم کلاس زبان
میگه میخوای انگلیسی صحبت کنی؟
گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ انگلیسی بلدم اومدم فارسی یاد بگیرم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
سوسکه بدلیل سوء هاضمه دمر افتاده پوکیده!
به داداشم میگم: مرده؟
می گه : پـَـــ نــه پـَـــ داره دراز نشست میره چربیا شیکمشو اب کنه!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
داداشم ریش بزی گزاشته ذوق کردم میگم واسه خودته؟!
پـَـــ نــه پـَـــ ریشای بز بز قندیه واسه 2 ،3 هفته کرایه کردم!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
تا 6 صبح با دوستم چت میکردم بهم میگه میخوای بری بخوابی؟
پـَـــ نــه پـَـــ میخواستی برم جای خروسه امروز قوقولی قوقو کنم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به دوستم میگم بریم شنا؟
میگه:استخر؟
گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ تو وان حموم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
یارو خودشو از پنکه آویزون کرده
دوستم میگه:خودکشی کرده؟
گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ خواسته ادا این عروسک آویزونا جلوی ماشینارو در بیاره
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
مردی روی مبلی نشسته بود چرت می زد زنش میاد وبا ماهی تابه توی سر شوهرش می زند
و می گوید توی جیبت این برگه را پیدا کردم
آزیتا دوست دخترته ؟؟؟؟
مرد می گه پـَـــ نــه پـَـــ مادر بزرگمه هر روز می برمش جت اسکی
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
رفته بودیم پیک نیک داشتم اتیش درست میکردم
پسر عموم گفت داری اتیش درست میکنی؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارم اپولو هوا میکنم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
پشت آیفون زنگ زدم مامانم میگه تویی ؟
میگم پ ن پ من مرد تنهای شبم
بعد میگه اومدی
پ ن پ الان این روحمه جسمم تو گندمزاره
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
مرد گوشی را قطع میکند
مردهای دیگر با تعجب مات و مبهوت به او خیره میشوند!
مرد: ببخشید این گوشی مال کیه؟!!!
پـَـــ نــه پـَـــ مردای این دوره زمونه اینقد ادممن  و ما نمی دونستیم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به مامانم میگم : فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام
هر چی باشه بیست و شش سالمه
مامان میگه: یعنی زن میخوای پدرسوخته؟
میگم پـــ ن پــــــ یه داداش توپول موپول میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم…
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید.
تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره!!
پـــ ن پــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه
میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
داشتم چایی میخوردم
قند پرید تو گلوم
دارم خفه میشم دست پا میزنم
بابام در کمال خونسردی میگه داری خفه میشی
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارم ورزش هوازی میکنم بلکه چربی شکمم آب شه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,022
  • بازدید ماه : 775
  • بازدید سال : 31,327
  • بازدید کلی : 325,416
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن