loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
javadjj بازدید : 109 پنجشنبه 1392/05/31 نظرات (0)
جوک پ ن پ سری 11

تو حموم به مامانم می گم یه صابون بده میگه: مگه صابون نیست؟
پـَـــ نــه پـَـــ تعدادمون زیاده میترسم یه وقت کم بیاد!!!!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم ببخشید آقا قفس شیرا کجاست ؟ میگه بازدید کننده ای

پـَـــ نــه پـَـــ نه از اقوامشون هستم اینورا کاری داشتم گفتم سری بهشون بزنم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
یارو کارتن خواب رو دیده میپرسه گداست؟
پـَـــ نــه پـَـــ کارمند بانکه! محل زندگیشون اینجا تو کارتنه !

 

 

.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
از سایت میخواستم یه فایل دانلود کنم ….. 560 ثانیه صبر کردم بعد پیغام میده:
میخوای این فایل رو دانلود کنی؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ خیلی حال داد یکبار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم ….. نیایا
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ

.
رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
تو خونه جلو کامپیوترم نشستم داداشم از بیرون اومده میگه خونه ای؟؟؟

پـَـــ نــه پـَـــ تو جاده تهران – قمم…میگه پای سیستمی؟؟؟

پـَـــ نــه پـَـــ پشت فرمونم دارم تو اتوبان رانندگی می کنم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی؟!
پـَـــ نــه پـَـــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن….
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
 تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه؟
منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
رفتم پمپ بنزین به یارو میگم 40 تا بزن!
میگه 40 لیتر؟
پـَـ نـَـ پـَـ 40 تا قاشق چای خوری!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
دارم رو تردمیل میدووم ، یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم …!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
دست زدم به لوله بخاری گفتم این که سرده!!! مامانم گفت یعنی خاموشش کنیم؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ وایسیم الان آقای ایمنی میاد میگه اشکال کجاست!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
داره دروغ میگه، منم خندم گرفته برگشته میگه داری به من میخندی؟
گفتم پـَ نه پـَ کارم از گریه گذشته، به آن میخندم!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
استاد بهم داده 4! رفتم پیشش میگم استاد میشه چند لحظه وقتتون بگیرم؟
میگه نمره میخوای؟؟؟ گفتم پ ن پ واسه امر خیر مزاحم شدم، مارو به غلامی بپذیر!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
جلسه ی آخر کلاس بود، بچه ها داشتن از استاد در مورد امتحان می پرسیدن که قراره چطوری سوال بده!
یکی پرسید: استاد جا خالی هم میدین؟
استاد هم گفت: پ ن پ وامیستم بهم تیراندازی کنید!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
رفتم بقالی میگم پودر ماشینی دارید؟ میگه برای ماشین لباسشویی؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برای ماشین سواری، بریزم تو باکش هوارو کثیف نکنه!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
یارو خودشو دار زده ، رفیقم میگه به خاطر مشکلات زندگی اینکارو کرده؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخواسته نیروی کشش طناب رو اندازه گیری کنه!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
بهش میگم آب در هاون نکوب! میگه یعنی کار بیهوده نکنم؟؟؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 744
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,885
  • بازدید ماه : 5,212
  • بازدید سال : 35,764
  • بازدید کلی : 329,853
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن