loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 105 یکشنبه 1392/06/10 نظرات (0)
جوک پ ن پ سری 16

بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا 50 درجه اومدم خونه
خواهرم میگه : اگه خسته نیستی منو ببر مرکز خرید می خوام خرید کنم !
پـَـ نــه پـَـ نه خسته نیستم تو جلسه کنکور جا انداخته بودم داشتم قلیون دو سیب نعناع می کشیدم !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
مگس نشسته رو بشقاب برنج خواهرم
بهش می گم : می خوای مگس رو فراری بدم از رو برنجت ؟
می گه : پــَ نَ پــَ زشته برنج خالی بخوره یکم قرمه سبزی هم بریز واسش
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
یه جوش اندازه آلو بخارا رو صورتم زده
دوستم دیده میگه : جوش زده رو صورتت ؟
پـَـ نَ پـَـ قسمت های مهم صورتمو علامت زدم  بلکم تو امتحان بیاد

 


.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به دوستم میگم : خودکارو بده
میگه : چیزی می خوای بنویسی؟
پـَ نَ پـَ یه زیر شلواری براش گرفتم می خوام ببینم اندازشه یا نه

.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
رفتم درمونگاه سر کوچمون
منشی دکتره می گه : مریض شمایید؟
گفتم : پَــــ نَ پَــــ من میکروبم اومدم داوطلبانه خودمو معرفی کنم !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
با دوستم رفتیم باغ وحش جلوی قفس شیرا وایسادیم
دوستم میگه : شیره؟
می گم : پَـ نَ پَـ گربه اس باباش مرده ریش گذاشته !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم
می گه : بچته ؟
می گم : پَـ نَ پَـ این تریاله باید رجیستر شه و فولش کنم تا مال خودم شه !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به دوستم می گم فهمیدی آناهیتا جدا شد ؟
با کلی احساس غم و تعجب می گه : از شوهرش؟
پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود کف ماهیتابه با کفگیر جداش کردم !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
واسه استخدام رفتم یه شرکتی
خانومه مسئول مصاحبه می گه : شما هم برای آگهی استخدام اومدین؟
گفتم :‌ پـَ نَ پـَـ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !
با لگد پرتم کردن بیرون !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
جلو خواهرم سوسکه رو با کفش لهش کردم دل و رودش پخش زمین شده
خواهرم میگه : مرده الان ؟
گفتم : پَــــ نَ پَــــ این ترمیناتوره الان خودش رو جمع می کنه دوباره راه میافته
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
دوستم می گه : چجوری استرالیا اقامت گرفتی ؟
میگم : تحصیل در دانشگاه های استرالیا
میگه : یعنی  اپلای  کردی؟
گفتم : پَـ نَ پَـ تو دفترچه کنکور انتخاب هشتم تیک زدم استرالیا قبول شدم !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به استاد میگم : لطفا کمکم کنید دارم مشروط می شم
می گه : منظورت اینه که نمره می خوای ؟
گفتم : پَـ نَ پَـ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم می خوام!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,220
  • بازدید ماه : 4,547
  • بازدید سال : 35,099
  • بازدید کلی : 329,188
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن