loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 94 یکشنبه 1392/06/10 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه و بسیار زیبا سری 29

مشغول دل باش نه دل مشغول،فرهاد که باشی همه چیزشیرین است.
.

.
"دیـــالوگ مـــن و وجـــدانم"
وجـــدانم:راســـتی حبـــیب چــرا در مـــورده شـکست عشــقیه سنــگینت
پـــست نمــیذاری؟؟؟
مـــن:مـــیخوام فــراموشش کنم!!! ولـــی ازت یـــه ســوالی دارم...
وجـــدانم:بـــپرس...؟؟!!!
مـــن:بـــه نظـــرت چـــرا عـــشقم از وقـــتی کـــه بــاهم تــموم کردیم
هــر جـــا مـــنو میـــبینه بـــهم پـــوزخند مـــیزنه...؟؟؟
درسـته کـــه اون همــه چـــیزش از مـــن سر تره...
درســـته....
ولـــی بــه قـــرآن حـــق نـــداره مـــنو تحـــقیر کــنه...
بــه قــرآن مــا بــدبخت بـــیچاره هــآ هم...خـــدایی داریـــم...
دوس نداشـــتم بـــگم ولی.......
"لـــعنت بـــه تــمامــه خـــاطراتـــه خـــوبی کـــه...
از آدمــه بـــدی هـــمچون تـــو دارم".

.

 

آخـــه مـــن معــــتقدم "عــــشق یعـــنی حــسین"
"دیـــالوگ مـــن و وجدانـــم"
مـــــن:یـــنی مــیشه امـــسال عیــد... بــرم کربـــلا..؟؟!!!
وجـــدانم:امـــید وارم بـــری...
مـــن:مـــیشه ینـــی یــه روزه پـــنجشنـــبه تـــو حــرمه امـــام حســـین بـــاشم؟؟؟
وجـــدانم:چـــرا پنـــجشنبه؟؟؟
مـــن:آخه میـــگن پــنجشنبه هـــا...
امـــام زمـــانم تــــو حـــرم واســـه حــســـین گـــریه میـــکنه....
مـــیخوام بـــه هر دو قـــول بــدم دیـــگه گـــناهای گـــذشتمو انـــجام ندم...
رفــــیقمم واســـه تـــوبه رفـــت کربـــلا...
میـــگفت همیـــنکه چــشمم افـــتاد بــه حـــرم...بدنـــم شـــل شـــد افـــتادم زمـــین و گـــریه کردم...
خدایـــا یـــنی مـــیشه مـــنم برم؟؟؟
بـــرمـــو تـــوبه کنم..؟؟!!!
بـــرمـــو شکســـت عشـــقیمو فـــراموش کــنم..؟؟!!!
آخـــه مـــداحمون گفــــت:
"مجـــنون چـــو دو چـــشمش بــه حســـین و حـــرم افـــتاد...
گــــفت: لــیلی به درک.....حـــسین بن علـــی را عـــشق است..."
.

.
اس ام اس عاشقانه
.

.

یه روزی فقط دستای تو بود تو دستم
ولی حالا حسابی وا نمیکنم روت اصلاً
همه رو میپیچوندمو پا شدی رو دستم
خدایی تو وجود تو احساسی بود اصلاً
.

.
گرچه از هر دو جهان هیچ نشد حاصل ما / غم نباشد ، چو بود مهر تو اندر دل ما
.

.
به ســلامتی اونایی که قلبـــشون یه ویلای اختـــصاصی برای یه نفره ، نه یه هتل بی‌ ســـتاره برای هر رهـــگذر . . .
.

.
کاش باز معلمی بودو انشایی میخواست..
روزگار خود را چگونه می گذرانید؟
تا چند خط برایش درد و دل کنم..
.

.
دوست بدار....اما به وسعتی که دوستت دارند.
.

.
دلم میخواداون کسی که گفت(خدابگم که چکارت کنه به دردعاشقی دچارت کنه)روببینم تابردستانش بوسه بزنم
.

.
هرکارى کردم ب چشت اصلا نیومد ببخش عزیزم ک همین ازم براومد چى شد اون حس زلالت اون دل ساده وصاف ،لااقل دستشو ول کن جلو من بى انصاف...من دلم قد ى دریاست طاقتم خیلى کم نگیر دستاشو عقلا پیشم انقدمحکم،تا یکى اومدسراغت دل من رو پس زدى تو کنارکشیدى اما کاش کنارمیومدى.....
.

.
کاش میشد وقتی یه رابطه تموم میشه هدیه ها و یادگاری ها رو پس داد
.

.
همین کافیست گاهی یه نگاهی یااشتباهی یادم میکنی.همین کافیست......
.

.
میدونی آدما بین " الف " تا " ی "قرار دارند..!
بعضی ها مثل "ب"برات میمیرن!
بعضی ها مثل" د" دوست دارن.!
بعضی ها مثل "ع" عاشقت میشنوند..!!
مثل "م" منتظرت میمونن تا مثل "ی" یارت شوند..!!
.

.
یکی داشت و یکی نداشت...
اونی که داشت تو بودی واونی که تورو نداشت من! یکی خواستویکی نخواست...
اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن را نخواست من!!!
یکی موند و یکی نموند...اونی که موند تو بودی واونی که بدون تو نمی تونست بمونه من!!!
یکی رفت یکی نرفت... اونی که رفت‎ ‎تو بودی واونی که به خاطر تو, تو قلب هیچکی نرفت من!!!
.

.
هرگاه خبرمرگم راشنیدى درپى مزارى باش که برسنگش نوشته:ساده بودم،باخت
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 574
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,715
  • بازدید ماه : 5,042
  • بازدید سال : 35,594
  • بازدید کلی : 329,683
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن