loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 112 دوشنبه 1392/04/31 نظرات (0)

نه تو رفتی… نه من.. تمام این تنهایی ها بخاطر آمدن یک غریبه بود
.
امشب بیدار است ،
از فریاد من تمام خلق @
اما افسوس او که باید بشنود خواب است…!

 

.
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و
محتاج !!!

.
صدایت درگوشم زمزمه می شود نگاهت درذهن مجسم…ولی من تورا می خواهم نه خیالت را…
.
بهای سنگینی دادم
تا فهمیدم کسی را که”قصدماندن”ندارد,باید راهی کرد!
.
من میدانم که پایان همه عاشقیها
خیرگی به آب روان است…
.
هم نسل کسانی ام که
بزرگترین دردشان
“دوست داشتن” است..
.
راه بدی انتخاب کرده ام برای نگهداشتنت!
صداقت;مهربانی;وفا و… اینروزها هرچه خائن تر باشی
دوست داشتنی تری!
.
به یادتم! حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ درحسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم!
.
میدونی بن بست زندگی کجاست؟ جایی که نه حق خواستن داری نه توان فراموشی! 
.
مرابه خاک نسپارید……”دوباره غسلم دهید”دلم هنوز خون است……
.
برای ترک کردن آدمها،دارونیازنیست!گاهی سنگینی حرفی،تلخی نگاهی،خوب ترکت میدهد…!!!!
.
اگرمیدانستم انسان هارابه خاک می سپارند…..خاک میشدم تاتورابه من بسپارند…
.
خیلی سخته دلت بودنشوبخواد؛اما…مجبورباشی به نبودنش عادت کنی!

.
فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است ،دلت که گیر کسی باشد همیشه میگیرد…..
.
هــــــوا بارانی ست ولی …! شیشه ؛ چرا بخار نمی گیری؟؟نترس؛ رفت … دیگر اسمش را رویــــــت نمی نویسم !

.
عشق من تعبیر آن خوابیست که هزار سال درغار بوده ای و هنوز سکه ات از رونق نیفتاده است.
.
خدایا تو دیدی و چیزی نگفتی! اما مردم ندیدن و فریاد زدن!
.
دلم کرده امشب هوای شراب
شرابی که از جان برآرد خروش
شرابی که بینم در آن رقص مرگ
شرابی که هرگز نیایم به هوش…
.
طبیبان را ز بالینم برانید!
مرا از دست اینان وا رهانید!
به گوشم،جای این آیات افسوس،
سرود زندگانی را بخوانید!
.
ببار باران!من سفر کرده ای دارم که یادم رفته آب، پشت پایش بریزم!
.
ببخش خود را به مریضی میزنم.نمی دانی چه لذتی دارد وقتی با نگرانی تمام تنم ر چک می کنی…
.
میسوزد دلم گاهی به بهانه بودنش وگاهی به بهانه نبودنش ، بودنش غرورم رامیشکند نبودنش دلم را …
.
حتی غرورم تو را جور دیگری دوست دارد،به تو که میرسد،بی صدا میشکند…
.
من بازمانده یک
“قصــــه ام…”
همان”یــــکی…”
که هرگز
“نبــــود..!”
.
بیابرای یکبار هم که شده دست به خلاف بزنیم….!من اندوه تو رامی دزدم……!توتنهایی مرا…..!!!
.
اینقدر تنها شده ام که حتی حال یاد افتادنتو هم ندارم
.
هوای دو نفره نه ابر میخواهد نه باران را
کافیست حواسمان به هم باشد
.
لعنت به زندگی من پوزخند نزن!!!
روزی کسی رو داشتم که با تموم وجود صدایم میکرد : عشقم
.
من با “تنهایى” سر میکنم و او با چه “تن هایى”.!
.
احساسم را نمی فروشم…
حتی به بالاترین بها…
ولی آنگونه ک بخواهم خرجش میکنم…
برای آنهایی که لایق هستند…
درست مثل تو…
.
جنگل هم اگربود؛تمام میشد!
“دل من”اما
می سوزد ومی سوزد ومی سوزد…
.
تموم غصه های دنیارومیشه با۱جمله تحمل کرد:”خدایا”میدونم ک میبینی.
.
زیباست یادت… ببین اگر خودت بودی چ غوغایی میکردی.
.
“خدایا”…
ازصبرت همین بس ک دارى مراتحمل میکنى…

.
آغوشى میخواهم ک درآن گریه کنم…
تمام قهوه هاى مبادا هم مشکلى راحل نمیکند
وقتى آغوشى براى روزهاى مبادا ندارم…
.
اسمشو هرچی دوست داری بزار؛
حسادت
خساست
اما به خاطرداشته باش که آغوش توفقط سهم من است!!
.
وقتى اون رفته وتویی ک تنها تو تراس اتاقت بایه نخ سیگار روشن نشستی،اون موقع میدونی چه آرزویی داری؟
که بمیری؟
نه!
که برگرده؟
نه!نه!نه!
.
دلم تنگ دستانت شده است.. آن دستان پرغرورت که با سردى تمام مرا رها کردند و رفتند به دنبال دستان دیگرى..
.
کوتاه بیا..
سرم به شانه ات نمى رسد براى گریستن..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 1,020
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,161
  • بازدید ماه : 5,488
  • بازدید سال : 36,040
  • بازدید کلی : 330,129
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن