loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 127 سه شنبه 1392/05/01 نظرات (0)

پیر شدم ولی هنوز نفهمیدم ازایمیل گوشی چطوراستفاده میکنن اصلا به چه دردمیخوره؟!
نه خداییش فرقش با اس ام اس وام ام اس چیه؟!
لایک=باورکن منم نمیدونم
لایک=خاک توسرت جلبک میدونه تونمیدونی!!
لایک=واقعاناامیدم کردی
لایک=باکیاقراره بریم جام جهانی!!!
.
.
تنها خواننده ای که اگه البوم بده بیرون بخاطر حمایت ازش دانلود نکنم و برم بخرم البومشو سلطانه ( تو عمو پورنگ ) لامصب باصداش خیلی حال میکنم ^ـــ^
.
.
آدمها که دارن از احساسشون حرف میزنن ، اول جمله هاشون یک (فعلا) بزارید ؛ اینطوری شاید بشه باور کرد ، البته با تاکید روی شاید …
.
.
بقیه در ادامه ی مطلب

.
.
آدمها که دارن از احساسشون حرف میزنن ، اول جمله هاشون یک (فعلا) بزارید ؛ اینطوری شاید بشه باور کرد ، البته با تاکید روی شاید ….
.
بقیه در ادامه ی مطلب

 

 

پیر شدم ولی هنوز نفهمیدم ازایمیل گوشی چطوراستفاده میکنن اصلا به چه دردمیخوره؟!
نه خداییش فرقش با اس ام اس وام ام اس چیه؟!
لایک=باورکن منم نمیدونم
لایک=خاک توسرت جلبک میدونه تونمیدونی!!
لایک=واقعاناامیدم کردی
لایک=باکیاقراره بریم جام جهانی!!!
.
.
جوک و اس ام اس
تنها خواننده ای که اگه البوم بده بیرون بخاطر حمایت ازش دانلود نکنم و برم بخرم البومشو سلطانه ( تو عمو پورنگ ) لامصب باصداش خیلی حال میکنم ^ـــ^
.
.
جوک و اس ام اس
آدمها که دارن از احساسشون حرف میزنن ، اول جمله هاشون یک (فعلا) بزارید ؛ اینطوری شاید بشه باور کرد ، البته با تاکید روی شاید … 
.
.
جوک و اس ام اس
کاش می توانستم جانت را بگیرم
آنوقت دیگر غصه نمی خوردم
که هستیُ بودنت را
از من دریغ می کنی...
آنوقت دیگر حسرت بودن ُ
نداشتنت را نداشتم
آسوده خاطر دل از دنیا می بریدم!!! 
.
.
جوک و اس ام اس
پشه ها قبل از اینکه لامپ اختراع بشه دور چی جمع میشدن؟ خب برن همونجا 
.
.
جوک و اس ام اس
توجه توجه:ازهمین الان میتوانیدازشلوارکردی به عنوان چترنجات هم استفاده کنید<یه ساعت پیش توخونه بودم در قفل بود مجبورشدم ازبالکن بپرم پایین وقتی پریدم بادجمع شدزیرشلوارکردی هم خنک شدم وهم به راحتی فروداومدم بدونه هیچ شکستگی<امتحان کنید یه حالی میده الان شده یکی ازتفریحات سالمم 
.
.
جوک و اس ام اس
الان من خــعــــــــــلي وقته نخوابيدم! جغد رو هم رد كردم از ديروز بعد از ظهر كه بيدار شدم هنوز نخوابيدم :|

بعد تاثيراتش اين كه درك و فهمم مختل شده!!
چيزي كه خوانندهه ميخونه: آسمون نيست آلوده سفيد مثل فالوده.. لابد اون بالا يكي فكر ما بوده....
چيزي كه من ميشنوم: آسمون نيست بيهوده سفيد مثل شالوده... لابد اون بالاها يكي مثل ما بوده....
:||| -_-

من برم بخوابم :S
لايك = آره برو بگير بخواب! :|
لايك = خب الان كه چي؟! :/
.
.
جوک و اس ام اس
دو شب پیش مامانم همین طوری داشت فکر می‌کرد سحری چی درست کنه؛بعد از کلی فکر کردن گفت:"رضا برو تو گوگل سرچ کن من سحری چی درست کنم؟"
.
.
جوک و اس ام اس
تو اخبار می گفت در کارخونه حلزونو تخته کردن....! فک کنم دقت کردن دیدن اون حلزونه هم موقعه رد شدن از لبه تیز تیغ... به دو نفص مساوی تقسیم شد .... خخخخخخخخخخخخخ
لایک: خو حلزونه دیگه آدم که نیس حیوونکی
لایک: خودشو به دو نصف شدن زده از زیر کار در ره :-) 
.
.
جوک و اس ام اس
عاج فیله و بشم گوسفنده تو حلقم اگه دروغ بگم
ماتو فامیل ی دهه هشتادی داریم ب هیشکی ازار نمیرسونه حتی صداش هم درنمی اد بی ازاریش تو حلق گودزیلا های شما و ب خصوص کسی که لایک نکنه 
.
.
جوک و اس ام اس
..?؟ علامت اختصاصی مختصر زی زی گولو ?؟..

بد ترین بدی مهمونیا اینه که نمیتونی آب هندونه که تو ظرفت موندرو هورت ( هورط حورت یا حورط؟) بکشی و بعدش با صدای رسات بگی:ااااااه ه ه ه ه! 
.
.
جوک و اس ام اس
ميخواي عزيزشي؟
يادور شو ياكور شو... 
.
.
جوک و اس ام اس
عاغا یکی از بارزترین ویژگیهای شخصی بنده اینه که وختی آدانس میجوأم چه تو خونه چه دانشگاه چه خیابون بعد که میخوام آدانسه رو ترکش کنم با شدت هرچه تمامتر شوتش میکنم بیرون! خعععلی حال میده،‏ فقط کافیست یک بار امتحان کنید!! لایک:‏ سنگین رنگین باش دختر! شصخیت داشته باش دختر! دخترم انقد جلف؟؟ ‏o-O 
.
.
جوک و اس ام اس
بچه ها امروز همه خونه پدر بزرگم جمع بودیم.تا عمم نیلوفر رو دید گفت:
نیلو یکم رژیم بگیر چاق شدی. اشک توی چشمای نیلوفر حلقه زد.
پدر بزرگم فهمید که ناراحت شده خواست دلداریش بده گفت: نه باباجون به حرفش گوش ندی ها!!!تازه داری از حالت جانکنی به مانکنی تبدیل میشی. نیلوفر هم زد زیر گریه که قبلش من اندامم خوب نبوده!!!!
من در اون زمانOlo خدایا دخترا به چه چیزایی که فکر نمی کنند! 
.
.
جوک و اس ام اس
اصلا مغز بعضی از آدما رو خدا خودش درست نکرده
داده به چینی ها تا بسازنش !!!!!!!!!!!!!!!!! 
.
.
جوک و اس ام اس
خاک تو سر همتون ، آخه شما آدمید ، شما نون حرومتونه
0
0
0
0
0
با شما نیستم، اینا حرفای مامانم به من و داداشمه وقتی از بیرون میاد میبینه غذای پیشمون سوخته 
.
.
جوک و اس ام اس
من يه پسر دارم دهه 90 يك سالشه. (اصلا هم دراكولا و اين چيزايي كه شما مي گيد نيست فقط خيلي بيشتر از سنش مي فهمه). داشت با گاز ور مي رفت رفتم بهش مي گم ماماني نكن ميام مي خورمتا:)
ديدم دست از سر گاز برداشت و رفت.
بعد ديدم سفره رو برداشته آورده پهن كرده نشسته روش داره به من لبخند مي زنه.
يعني اينكه مامان بيا رو سفره منو بخور.
ديگه نمي دونستم چي بهش بگم
من://
بازم من:///
پسر دهه نوديه من دارم آخه.
.
.
جوک و اس ام اس
خواهره گرامی بنده(دهه 80) امروز یه حرکت انجام داد جالبه!
عمم اینا اومده بودن خونمون،رفته به پسرعمم که 12 سال از خودش بزرگتره با یه عشوه ای برگشته میگه:میگن طعمه لبات عسله!شیرینه مثه شکره!هرکس که تورو ببوسه!یهو هوش از سرش میپره!بعدم چنان بوسی کرد اونو که!
من به این سن هنوز اینکارو نکردم والا!
لایک= نه توروخدا بیا و بکن! 
.
.
جوک و اس ام اس
فا محض اطلاع ما بچه درس خون بودیما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رفتیم پای تخته درس جواب بدیم
چشمتون روز بد نبینه.......................
اومدم بگم چها پر عقاب گفتم چهار پر الاغ................

از رنگ صورت دبیر و همکلاسیان فهمیدم چ افتضاحی به بار ومد........

از این به بعد در کلاغ پر دیگه نمیتونم بگم الاغ که پر نداره......

تازه انجمن حمایت از حیوانات ازم کایت کرده به جرم چسباندن پر به الاغ بیچاره

متن بی غلط املایی رو حال کردین؟

دیدین گفتم بچه درس خون بودم؟

لایک: آره داداش از سوتی که دادی معلوم بود!!!!!!!!!!!!!!! 
.
.
جوک و اس ام اس
عاغا سلام
مـا تـو راهـنـمـایـی یـه دبـیر سمج داشـتیم
همیـشـه به مـن و دوسـتـام گـیـر مـیـداد..خـلاصــه یـه روز
یـه دقیـقه دیـر اومـدم سـر کلاسش گفتم:بـیـام تو؟
_ بیـرون!
_ بیـام تـو؟
_ بیـرون!
_ مطمئن؟
_آره!
عـاغا منم کم نـمیـارم رفتم یـه بستنی عروسـکی با یه آبنـبات چوبـی
خـریدم از بـوفه مدرسـه رفتم دم در کـلاس و یـا لـذت خوردم :)
هـر چی هم بچـه ها اجازه میگرفتـن بیـان بـیرون نمـیذاشت:دی

هـچی دیـگه از اون روز دبـیره دچار انـحلال اعصاب شده هرروزم بـهم اس دوستـانه میده ولـی ما از اوناش نیـستیـ م :) :)
.
.
جوک و اس ام اس
پسر خاله 6 سالم اومده خونمون
خالم برگشته میگه : واسش دلقک شو حوصلش سر نره :|
خود گودزیلاش برگشته میگه : نه!! واسم پی پی شو :| :|
تا حالا انقدر به نسل من توهین نشده بود :|
حقم رو خدا ازتون بگیره ایشالاه !! :|
.
.
جوک و اس ام اس
یادش بخیر یه زمانی شب آشغالارو با سطلش میذاشتیم سر کوچه.صبحش میرفتیم سطلش رو برمیداشتیم.ولی حالا باید تا صبح کیشیک بدیم پلاستیک ذباله رو کش نرن......
عجبا!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟ 
.
.
جوک و اس ام اس
ینی حاضرم زمین دهن بازکنه برم توش ولی ضایع نشم جاتون خالی رفتیم جشن عقد پسرخالم اومدم شاباش بدم خیلی شیک و رسمی رفتم جلو اومدم بگم مبارک باشه گفتم قبول باشه اصا ی وضی ......... 
.
.
جوک و اس ام اس
اقا به مخاطب خاصم زنگ میزنم..گوشیو میده به خاهر6 سالش!
خواهرش:سلام خاله ستاره!
من:سلام سارا خانوم خوبی؟
مریم:خاله ستاره شمامنو دوس داری؟
من:اره عزیزم
سارا:پس واسه من قصه بگو
.
.
جوک و اس ام اس
.الان 1ساعته دارم جون میکنم...دهنم کف کرد از بس قصه گفتم...هر تیکه رو هم دوبار...مگه این دختر زبون به دهن میگرفت بفهمه من چی میگم!
تشـــــــــــــــــــنمه حق اب خوردنم نداریم که!
اصن یه وعضیه الان گلوم
میخوام بحرفم همه فک میکنن خروسم!:))
اره.....مـــــــــــن بی مزه م! 
.
.
جوک و اس ام اس
دیروز عکسم رو از عکاسی گرفته بودم مثلا میخاستم با دقت نگاش کنم حالا هر کاری میکردم مگه زوم میشد هیچی دیگه به خودم اومدم دیدم این گوشی نیست که زوم شه برام دعا کنین هنوزخیلی جوونم 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 359
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,500
  • بازدید ماه : 4,827
  • بازدید سال : 35,379
  • بازدید کلی : 329,468
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن