loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 126 سه شنبه 1392/05/01 نظرات (0)

 

يکي از دردناک ترين اتفاقاتي که تو خرداد ماه مي افته
شيرين شدن گوجه سبزه !

.

.

يه روز يه بابايي (فکر کنيد تو خارج!!!!!)
پسرش فارغ التحصيل ميشه هيچيم بارش نبوده
زنگ ميزنه به يه پارتيش ميگه :دمت گرم واسه پسرم يه شغلي جور کن!
پارتي: ميخواي سفيرش کنم!
باباهه: نه بابا اون خيلي زياده...
... ... پارتي: ميخواي وزيرش کنم!
باباهه: اوووووف نه.
پارتي: ميخواي وکيل مردمش کنم!
باباهه: نه بابا يه جايي کارمندي چيزيش کن...
پارتي: شرمنده اون ديگه سواد ميخواد ...!

.

.

پسر عمه ام مو کاشته بينيشو عمل کرده بوتاکسم زده
ابرو هاشم که از ابروي زنا نازکتره.فک کنم امروز فردا پروتز هم بذاره.
فقط هر کاريش ميکنيم سيبيلاشو نميزنه.
ميگه مرد بايد سيبيل داشته باشه!!!

.

.

MissCall =دختر نا بالغ را گويند
Damn You All = دم همتون گرم
Suspicious =به لهجه اصفهاني: ساساز بقيه ي حشرات جلو تر است
Johnny Depp =قاتل افسرده
Acer =اي آقا
... !Welcome =دهن لق
Manual =من و بقيه
Accessible =عکس سيبيل
Refer =فر کردن مجدد مو
وSee you later=لات تر به نظر مياي
Good Setting= آن سه چيزِ نيک را گويند: گفتار نيک – کردار نيک – پندار نيک
Piece of a man who owns a locker = مرتيکه لاکردار
Above Border = فرا...مرز
Insecure = اين سه نابينا
Business=اشاره به بوزينه در گويش اصفهانى
Legendary = داره? محافظت از لجن و کثافات شهري
Subsystem = صاحب دستگاه
Velocity =شهري که مردم آن از هر موقعيتي براي ولو شدن استفاده مي‌‌کنند
Comfortable = بفرماييد سر ميز
Long time no see = دارم لونگ مي‌‌پيچم، نگاه نکن
Cambridge = شهري که تعداد پلهايش انگشت شمار است
Categorize = نوعي غذاي شمالي که با برنج و گوشت گراز طبخ مي‌‌شود
Jesus =در اصفهان به بچه گويند که دست به چيز داغ نزند
Hairkul = آنکه روي شانه‌‌هايش مو دارد
Watergate =دروازه دولاب
UNESCO= يونس کجاست
؟Finland = سرزميني که مردمانش مشکل گرفتگي بيني‌ دارند
Latino = لات بازي ممنوع
Godzilla = خداي استفاده کردن از مرورگر موزيلا
Betamethasone = منطقه اى در معرض بتا و از اين دست امواج

.

.

اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیتدبگویید اشبتاه کجاست؟؟؟

123456789
123456789
123456789  

... ... یعنی شما این به این موضوع تمرکزکردید؟
اشتباه این هست که
کلمه هسیتد-هستید
اشبتاه-اشتباه
من نگفتم اشتباه در اعداد هست
. . .
بهتر نیست برگردیم اول اتبدایی بخونیم ؟؟
حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه
پس بریم اول مهد کودک بخونیم
.
.
.
حتی کلمه مهد کودک هم اشتباهه
چرا رفتید دوباره مهد کودک رو ببینید؟
ههههههههههههههه هه
الوووووووو یبمارستان دیوونه ها؟؟؟؟؟
بیایید این دیوونه ها رو از اینجا ببرید
.
.
.
.
هههههههههه
حتی کلمه بیمارستان هم اشتباهه
خخخخ :دي
خوب سركار رفنيتا

.

.

ما همون نسلي هستيم که وقتي بميريم هم
بايد از اون دنيا به مامانمون زنگ بزنيم
بگيم رسيديم!! :(

فداي همه مامانا

.

.

دکتر روانشناسه لامصـــب تو تلويزيون ميگه به مشکلات بخنديد
مرغ کيلوئي هفت هزار تومن! (هههههههههه)
نان 800 تومن! ( هههههه!)
برنج کيسه اي سي هزار تومن! ( اي خدا مردم از خنده ههههههه!)
روغن دوليتري ده هزار تومن( ههههه آي دلم !)
... ... ... قند کيلويي دوهزار و پونصد! (به من چه آخه من که چايي خور نيستم هههههه!)
کره و پنير و شير و ماستو.....( اي خدا اينا هم هههههه!)
منو اين همه خوشبختي محاله محاله محاله
مرغ کيلو 5000 تومان !
ملت ما :))
مرغ کيلو 7000 تومان !
ملت ما :))))
مرغ کيلو 10000 تومان !
... ملت ما :))))))
ما ملت خجسته اي هستيم کلا :))))))))

.

.

اگر دیدی جوانی بردرختی تکیه کرده

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... سریع بیاریدش کنار یهو گیبیی چیزی
میخوره توسرش ديوث چارتافرمول به فیزیک
اضافه میکنه بدبخت میشیم 

.

.

گوشيم مونده خونه دوستم رفتم بگيرم,
ديدم بيست تاپيام دارم بازش کردم:..........ديدم:دوستم نوشته گوشيت مونده خونه ي مابيا ببرش!!! :|يعني مخ در حد خيار :))))))

.

.

رفيقم وقتي با من حرف ميزنه صداش شبيه داريوشه..............وقتي با دوس دخترش حرف ميزنه شبيه محسن يگانه....ثبات شخصيت رو لــــــــــِه کرده

.

.

دختــــــرا توجه کنید .....پسرا به یه درد بیش تر نمی خورن............اونم اينه كه بزاري رو سرت حلواحلواشون كني،... چون از سَرِتمزيادن؛ |:

.

.

دختره نوشته : " نرو !! دردناک ترینالتماس دنیاست !!"..............ول? به نظر مــن نرو یک? از بهتر?ننرم افزارهای رایتسی دیه !!اخه عزیز من چرا با همه چ?زاحساس? برخورد م?کن?ن ؟؟؟؟وا?ااااااااا

.

.

اين محسن يگانه هم مارو گاگول فرض کرده ، ميگه بخند به حال من که حالم خنده داره ؛ همين که نيشمون وا ميشه ميگه نخند به حال من که حالم گريه داره … 

.

.

داشتم تو پياده رو ميرفتم،يهو يه موتوري توي عابر پياده مثل فشنگ از بغلم رد شد و نزديک بود منو له کنه!!!داد زدم هووووووووش اينجا عابر پياده است هااااااا...!جواب داد اينجا ايرانه هاااااااا...!جواب کاملا قانع کننده اي بود راست ميگه ديگه!

.

.

دخترا تا يه استاتوس ضد پسر ميبينن سريع کامنت ميزارن آرررررررررررررررره ...دقيقااااااااااااااااا .... پسرااا همشون همينن ..!
پسرا تا يه استاتوس ضد دختر ميبينن سريع کامنت ميزارن گل گفتي..دخترا همه نامردن...همشون بي وفان ...!
خب لامصبا !! شما که اينقدر از همديگه بدتون مياد حتما عمه منه که 6 تا دوست دختر و دوست پسر داره ...! مملکت نيست که ديوونه خونه ست !!!!... رواني

.

.

ما يبار اومديم تو جزوه دختره شمارمونو نوشتيم اسکل خودش نديد اخر ترم جزوشو داد به بقيه کپي کردن هر سه ثانيه يبار يکي اس ميداد
" سلام نازي جون " برين از خدا بترسين کصافطا خانواده ندارين شما مگه

.

.

مامانم باهام لج کرده مي‌گه:
از بس هر دختري نشونت داديم يه ايرادي گرفتي
اگه دختر مورد علاقت پيدا شد اسيد مي‌پاشم روش!

.

.

تا حای شده ؟
وسط خنده هاتون یهو صدایی شبیه خرناس توله شیر در بیارین؟

.

.

يه Folder خيلي شخصي و خصوصي دارم تو لپتاپم
اسمش رو گذاشتم : “غرب از نگاه استاد رحيم پور ازغدي”
اينجوري ديگه فکر نکنم کسي بازش کنه

.

.

انقدر که مامان باباي من از کامپيوتر من نفرت دارن يهودي ها از هيتلر ندارن :دي

.

.

بابا : منو بيشتر دوست دارى يا مامانُ ؟
پسربچه : هر دو تاتونُ
بابا : اگه من برم آمريكا مامان بره فرانسه تو كجا ميرى ؟
بچه : فرانسه
بابا : خوب اين ينى تو مامانو بيشتر دوست دارى ديگه
بچه : نه من فرانسه رو دوست دارم
بابا : اگه من برم فرانسه مامان بره آمريكا تو كجا ميرى ؟
بچه : آمريكا
بابا : چراااااااا ؟؟؟
بچه : چون قبی فرانسه بودم :)))
بابا :|    

.

.

 يه مثل جديد هست که ميگه :
حق به حقدار نمیرسه
حق به پولدار ، شانسدار ، پارتی دار ، گردن کلفت دار ميرسه !

.

.

 

ديدين صبحا که بيدار ميشين
بعدش يه لحظه دوباره ميخوابين
بيدار که ميشي ميبيني 30 دقيقه گذشته
حالا تابلو که 2 دقيقه بيشتر نخوابيديا !
فکر ميکنن ما خريم ... !!!

.

.

دوستم بهم ميگه:واسه تولد دوس دخترم چي بخرم؟
ميگم: ميخواي خيلي غافلگيرش کني؟
ميگه: آره!
ميگم: شماره پاشو ازش بگير،بعدش براش روسري بخر ..!

.

.

يه جا تو فيس‌بوک ديدم پرسيدن قدتون چقدره ؟
جوابا رو ديدم لذت بردم ، خدايا شکرت ، دختر زير 170 نداريم تو ايران...
و پسرا هم همه بالاي 190 .............ماشالاه...

.

.

يه پسري که ماشينbenz داره ميره سره قرار با دوست دخترش!
پسر:عزيزم من يه چيزيو بهت دروغ گفتم و الان ميخوام بهت راستشو بگم!
دختر:چيو دروغ گفتي؟
پسر:من ازدواج کردم و 2 تا بچه دارم!
دختر:اوه بابا ترسوندي منو، فک کردم ميخواي بگي benz ماله خودت نيست!

.

.

بچه 9 ساله الان
کامپيوتر داره
اينتزنت داره
فيسبوک داره
توييتر داره
ايکس باکس داره
پي اس تري داره
آيفون داره
ويديو سي دي داره
موبايل داره
آيپاد داره...

بچه 9 ساله زمان ما
دفتر نقاشي داشت
خمير بازي داشت
دبرنا بازي ميکرد با نخود و لوبيا
توپ دو لايه ميکرد که حس توپ چهل تيکه بهش دست بده
گل يا پوچ، چشمک، شاه دزد وزير، اسم فاميل، خر پليس، هفت سنگ
ديگه فوق فوقش يه آتاري يا ميکرو با کلي التماس براش ميخريدن

.

.

وقتي به ساندويجي رفتيد ، يک جوري سر دوستتون رو گرم کنيد و بعد که حواسش پرت شد ، ني نوشابه اش را برداشته و گره بزنيد و بعد داخل نوشابه اش قرار بدين ، موقعي که دوستتون خواست نوشابه اش را بخورد ، چهره اش ديدنيه

.

.

هیچ وقت حسرت سه چیز رو نخور
تیپ، قیافه، معرفت ماکه داریم به کجا رسیدیم؟

.

.

دو تا جوجه از بچگي عاشق هم بودن اما. . . بزرگ شدن ديدن هر 2 تا خروسن
 نتيجه اخلاقي : تا وقتي جوجه اي عاشق نشو. . . !

.

.

مردي با زني در خيابان راه ميرفتند يکي سوال کرد که چه نسبتي با هم داريد ؟ مرد گفت : مادر شوهر اين زن ، با مادر زن من ، دختر و مادر هستند نسبت اين مرد و زن چيست !؟ 

.

.

روز فهميدم معلم شيمي‌ مون خيلي‌ خنگه  )) امتحان داشتيم يه سوال بود آيا مي‌دانيد منيزيم چيست ؟؟ منم نوشتم بله مي‌دانم
… پدسّگ نمره نداده بهم:| حالا اين هيچ… سوال بعدي نوشته اگر چوب داخل دريا بيفتد چه اتفاقي‌ رخ ميدهد؟ منم نوشتم خيس ميشود به اين جواب هم نمره نداده بود:| لعنت به هرچي‌ ستمکار و خدا نشناس !   

.

.

پسـرا موجـوداتِ شــادي هستـن؛ چـــــــرا ؟؟
1- اسم فاميليشـون رو هميشه نگه ميدارن
2- مُکالماتِ تلفـني شـون 30 ثانيه بيشترنيست
3- براي يه سفـر 3 روزه يه شلوار جين کافيـه
4- اگر جايي دعوت نشدن قهـر نميکنن
5- در طولِ زندگي نيازي به تغييـر مدل مو ندارن
6- براي 30 نفر در عرض 30 دقيقه سوغاتي ميخرن
7- اگر به مهموني برن و لباسـشون با ديگري يکي باشه
ضد حال براشون نميشه بلکه با طرف دوست ميشن

.

.

خانمه سر قبره شوهرش زار میزده:
دخترات کفش ندارن,پسرت لباس گرم
نداره,خودم هیچی ندارم;
آبادانیه رد میشه میگه ولک این بدبخت
مرده یا رفته دبی جنس بیاره!!!؟
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 892
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,033
  • بازدید ماه : 5,360
  • بازدید سال : 35,912
  • بازدید کلی : 330,001
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن