loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
javadjj بازدید : 127 شنبه 1392/05/05 نظرات (0)

جوک غضنفر سری 5

نامزد غضنفر با عشق به غضنفر میگه : از حادثه ای لبریزم ! من پر از فریادم ! در درونم غوغاست !
غضنفر حرف نامزدش رو قطع میکنه و میگه : این حال تو را میفهمم ! دستشویی ما همانجاست !
.
نصیحت غضنفر به دخترانش :
فرزندان من ! هرگز به خواستگار نگویید درس دارم ! بلکه به درس بگویید خواستگار دارم !

 

.

غضنفر به نامزدش میگه : عزیزم من دیشب کلی حساب کتاب کردم به این نتیجه رسیدم که اگه من تنهایی برم ماه عسل می تونیم اول زندگی کلی صرفه جویی کنیم ! تو هم موافقی ؟
نامزد غضنفر یه آه بلند میکشه و میگه : عشقممممم ! احساس میکنم خیلی دلم گرفته !
غضنفر میگه : آخی عزیزم ! بیا بریم خونه ما ، مادرم محلول لوله باز کنی داره !

.
.
.
ادامه دارد...
.

به غضنفر میگن : از اینکه نامزدتو عزیزم صدا میکنی چه احساسی داری ؟
غضنفر میگه : احساس گناه میکنم !
با تعجب میگن : چرا احساس گناه ؟
غضنفر میگه : آخه اسمش یادم نمی یاد !

.

نامزد غضنفر به غضنفر میگه : عشقممممم ! خیلی وقته که دیگه بهم نمیگی برو به جهنم !
غضنفر میگه : آره عزیزم ! آخه جهنمی ها به اندازه کافی عذاب میکشن ! مگه چه گناهی مرتکب شدن که باید تو رو هم تحمل کنن !

.

غضنفر یه وب سایت میزنه ، اسم وب سایت و میذاره شنونده ها ! بهش میگن : هدفت از ایجاد این وبسایت چیه ؟
غضنفر میگه : احساس میکنم تا چند سال آینده تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه ! این وب سایت و راه اندازی کردم تا اسم شنونده های جدید رو توش بنویسم !

.

نامزد غضنفر به غضنفر میگه : عشقممممم ! چرا دیگه به من نمیگی دنیا مثل تو نداره !؟
غضنفر میگه : آره عزیزم ! آخه فهمیدم که تو شاهکار نمیکنی !
نامزد غضنفر با تعجب میگه : یعنی چی عشقم !
غضنفر میگه : آخه چند وقت پیش داشتم یه برنامه مستند نگاه میکردم ! تازه فهمیدم نسل دایناسورها خیلی وقته که منقرض شده !

.


به غضنفر میگن : نظرت در رابطه با ورزش پیاده روی چیه ؟
غضنفر میگه : پیاده روی ورزش بسیار مفیدیه ولی متاسفانه مسئولین خوب شفاف سازی نکردن !
میگن : منظورتون رو متوجه نمیشیم !
غضنفر میگه : منظورم اینه که مسئولین باید شفاف سازی کنند که مردم باید این ورزش رو روی زمین انجام بدنند نه روی اعصاب ما !

.

به غضنفر میگن : تو میدونستی باجناقت اچ آی وی گرفته !؟
غضنفر میگه : تعجبی نداره ! اون عوضی پارسال هم جی ال ایکس گرفت ولی به من نگفت !

.

غضنفر همسرش رو خیلی ناجور تو خیابون کتک میزنه ! بهش میگن : آقا مگه چی کار کرده که اینطوری داری میزنیش !؟
غضنفر میگه : اگه میدونستم که میکشتمش !

.

غضنفر سوار خرش میشه ! از کنار یه اسب رد میشن ، غضنفر به خرش میگه : اگه تو هم تحصیلاتت رو ادامه میدادی الان اسب بودی !

.


غضنفر و پشه میزنه ! غضنفر با عصبانیت میگه : شیطونه میگه برم ایدز بگیرم دهن این پشه ها رو سرویس کنم !

.

به غضنفر میگن : اگه یروزی یه پرنده تو خیابون رو سرت خراب کاری کرد ! چیکار میکنی ؟
غضنفر میگه : خب اون لحظه به خودم دلداری میدم و میگم خوبه که گاو پرواز نمیکنه !

.


به غضنفر میگن : میدونی تعداد دندون های اسب چند تاس !؟
غضنفر با دهن باز میره تو فکر !

بهش میگن : فقط دهنت و ببند که تقلب نشه !

.

غضنفر به همراه خانواده میرن فرودگاه ! پسر غضنفر که برای اولین بار هواپیما ها رو از نزدیک دیده به غضنفر میگه : بابا ! هواپیمای به این بزرگی رو چطوری میدزدن !؟
غضنفر میگه : پسره ی آی کیو ی خودم ! خب میذارن پرواز کنه و بره بالا ! وقتی که کوچیک شد میدزدنش !

.


غضنفر فیلم جنگی میبینه ! وقتی فیلم تموم میشه غضنفر جوگیر میشه سینه خیز میره تلویزیون رو خاموش میکنه !

.

به غضنفر میگن : ساعت چنده ؟
غضنفر یه نگاه به ساعتش میکنه و میگه : تقریبا چند دقیقه مونده به ساعت 12 !
طرف میگه : میشه دقیقا بگید ساعت چنده ؟
غضنفر میگه : دقیقا !؟ خب پس یک دقیقه صبر کنید ! الان ساعت دقیقا 8 و 40 دقیقه س !

.

غضنفر به همراه دوستش میره یه مغازه واسه دزدی ! در حین دزدی صاحب مغازه برای کاری به مغازه بر میگرده و میبینه در مغازه بازه و چراغ ها هم روشنه ! صاحب مغازه از بیرون با صدای بلند داد میزنه و میگه کسی اینجاست !؟
غضنفر و دوستش وقتی صدای صاحب مغازه رو میشنون حسابی میترسن و هر کدوم تو یه گونی قایم میشن ! صاحب مغازه میاد داخل مغازه و به 2 تا گونی شک میکنه ! به گونی اول لگد میزنه ، دوست غضنفر صدای نون خشک در میاره ! به گونی دوم که غضنفر توش قایم شده لگد میزنه هیچ صدایی در نمیاد ! یکم محکمتر لگد میزنه باز هیچ صدایی در نمیاد ! دفعه سوم محکم لگد میزنه باز هم صدایی در نمیاد ! صاحب مغازه دور خیز میکنه و ایندفعه خیلی محکم لگد میزنه ! غضنفر که حسابی دردش میگیره با عصبانیت میاد بیرون و میگه : بابا آرده ! آرد ! آرد که صدا نداره ! میفهمی یا نه !؟

.

دوست غضنفر به غضنفر میگه : دقت کردی کارهایی که به فردا میندازیم هرگز انجام نمیشن !؟
غضنفر میگه : آره ولی من یه راه حل خوب پیدا کردم ! معمولا کارهام و میندازم به پس فردا !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 943
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,084
  • بازدید ماه : 5,411
  • بازدید سال : 35,963
  • بازدید کلی : 330,052
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن