loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 114 دوشنبه 1392/04/31 نظرات (0)

 

ای خدا تنها عشقم رو ازم نگیر
..
.
میدونید عشقم چیه؟
وقتی آروم از چهار راه با ماشین رد میشم و دو طرف گوش تا گوش ماشین وایساده..
من که فکر میکنم کسی هستم همه به احترامم وایسادن عشق میکنم
.
دیروز من تو خونه تنها بودم.مامانم زنگ زد گفت:دوپیازه آلو درست کن تا بیاییم خونه.من که هیچ وقت نمی پرسم اسم این غذاهه چیه ولی با خودم فکر کردم اسمش باهاشه 2پیاز1آلو.دست به کار شدم.یک چیز افتضاحی در اومد که نگو و نپرس!!!حالا بدیش اینجاست که اونا کباب خوردن من بیچاره رو مجبور کردن غذای 2پیاز یه آلوی خودم رو بخورم:(((( 

.
اين روزا دختر و پسرها از عشق و دوستي هيچ نفعي نميبرند اونايي كه منفعت ميبرند: رستورانها ، كافي شاپ ها ، ايرانسل و همراه اوله.:-( 
.
پنجره اتاقم رو به حیات باز میشد منم هر چی میخوردم زررت از اونجا مینداختم بیرون الا تور نصب کردیم هر چی میندازم کتلت میشه کف اتاق 
.
ههعععيييي...
امان از دست رفقاي ناباب...
يارو اومده بهم يه قرص داده و ميگه: "اين قرص ايكسه؛ بخور چت ميشي ميري فضا‏..."
حالا تا اينجاش مشكلي نداره...
لامصب با خودش نميگه؛ من از ارتفاع ميترسم؛ اگه رفتم فضا ديگه نميتونم پايين بيام‏!‏‏!‏‏!‏ ^_^
خخخخخخ
‏‏(‏اين مطلب زائيده ذهن متوهم نويسنده بود‏)‏ 
.

هـر چـقــــــدر هـم جـفـت بـیـــــاورم فـایــــده ای نـدارد؛ فقـــط تـــــــو جـفـت مـنـی . . 
.
دختر :عجقم، املوز جه چارا چردی؟
پسر :املوز جفکم توله ظوبا سیکا...!
دختر :یعععنی جی؟
پسر :یعنی قاپو داپو چقرق بژو...!
دختر :اصلا ولش کن عزیزم... بیا بحثو عوض کنیم... قربونت برم 
.
از داداش/ابجی گلم کمال تشکر رو دارم
واکنش مادرم دم سحر بعد از خوندن این پست از طرف من
مامانم:بچه جز جیگر بزنی رفتی همه ی حرفاتو گذاشتی تو اینترنت که همه بخونن؟که چی بشه ٱخه؟
من:مامان بیا بخون بخدا من نیستم(با قهقهه)فکر کنم همه مامانای ایرانی ازین کارا میکنن
مامان:کوفتم بهت نمیدم امروز
من: :(((( بی سحری روزه گرفتم:(((
ولی دمت گرم حرف دلم رو زدی
.
عاقا من متوجه شدم تنها فایده ای که دعای سحر داره، اینه که بفهمیم چقدر تا اذون مونده وگرنه کسی بهش توجه نمیکنه! 
.
من تا چن وقت پیش نمیدونستم چرا به ماه رمضان میگن ، ماه پر برکت !!
تا امروز ظهر ناخداگاه کشیده شدم سمت یخچاله خونمون و وقتی
که در یخچال رو باز کردم ، پی به موضوع بردم....!!! 
.
اغااااااااا اینم از منشی های پزشک محلمون.
مادر ما از قذا رفته بوده دندون پزشکی (><)
بعد این مونشیههه بوق هم گفته خانوووووووووم شنا برید منم بهتون زنگ میزنم. مامان ماهم رفت اغا داشت نماز میخوند(بلههههههه مومن تشیف دالن) بعد تلفن زنگ خورد من برداشتم مونشی گفت:ببخشید منزل خانم توپراکککک.
من:بلهههههههههه و با خنده ی بسیار زیاد قعطیدم. :) دوباره زنگ زد و عزرخواهی کرد. یعنی من نمیدونم کی به این گفته تو منشی خوبی هستی. مووووونننننگگگگگل. :))))))
ودیگر هیچچچچچ........ 
.
دختر همسايمون 35 سالشه! شده ترشي ليته!! آقا هر كي مياد خواستگاریش ميگه فعلا قصد ازدواج ندارم! خدا وكيلي اگه نصف اعتماد به نفس اينو داشتم الان كنكور رتبه 1 ميشدم!
يني اينقدر كه دختر همسايمون لگد به بخت خودش زده بروسلي به حريفاش نزد! 
.
« از دفتر خاطرات یک دیوانه »
به بابام میگم : بابا بیا بریم یه اختلاص کنیم ، که پول ادامه تحصیلم (تحصیل = تفریح در محیط دانشگاه) دربیاد...
میگه : بچه، فکر کردی تاحالا پول تحصیلت از کجا اومده؟؟؟
من |-:
بابام (-:
مافیا2 )-:
بانک ملی ))-:
بابام اینجوری نیستااا فقط سعی داره توی همه شرایط منو ضایع کنه... 
.
تو خونمون از ترس مامانم طوری فرهنگ سازی شده که همه با لیوان میرن دم یخچال ولی پارچو سر می کشن و خیلی آروم میان لیوان میزارن سر جاش و میرن … ! 
.
آقا من این پستی که یه نفر توش نوشته بود فال حافظ گرفته به نیت شوهر خوب پولدار خوندم , منم شب اول ماه رمضون گفتم بذار یه فال بگیرم به نیت شوهر که میشناسمش یا نه و اینا. آقا گرفتم دیدم فامیلی استادمون که خیلی جوون و مجرد و خفنه اومد گفتم یکی دیگه میگیرم واسه اطمینان یهو دیدم اسمش دراومد از اون روز تا حالا من حس تازه عروسا بهم دست داده!
ایا من بی جنبه ام؟
ایا من توهم زدم؟
ایا همش اتفاقی بوده؟
از حافظ بپرسم؟
نیکی هستم یک شیرازی!!!!!! 
.
اعتراف میکنم تا همین 3 روز پیش تو رساله ها دنبال ثواب و طریقه درست روزه کله گنجشکی میگشتم ^ـــــ^ 
.
هر مادری فکر میکنه بچه‌ش خوشتیپ ترین بچه دنیاست...
اما فقط یکیشون درست فکر میکنه که اونم مادر منه...!!! 
.
اى خاك تو حلق اونايى كه ميگن مورچه نيش نميزنه:
پريروز ي مورچه پامو نيش زد،چن ساعت درميان حس ميكن دوباره باز نيشم زده با پاشنه دمپايى پاشنه بلند ميكوبم رو پام بعد له ميشم،اون سعدى و فردوسى و حافظ فكر نكنم اومده باشن بلوچستان كه بينن دانه كش است يا چاقو كش حالا باز بگين!
يكى نيس بگه آخه مارمولكزاده تمساحنژاد دايناسور صفت تو زهر توت جاميشه نيش ميزنى؟
حنوظ هص ميكنم دارم سوكس ميجوم با مارمولك(تصوركن)،حالا دكتر گفته دواي دردت لايكه!!!!!!!!(تصوركردى؟) 
.
در برنامه خنده بازار امشب ، وقتي داشت طالع بيني نشون ميداد گفت:
اين هفته بدبختي مياد سراغتون! اومد تحويلش نگير ضايع بشه!!! :)))))) 
.
دخـــتـــر دایــیـــم ۵ ســـالـــشـــه بـــغـــلـــش کـــردم بــــرگـــشــتـــه مـــیـــگـــه دوســــم داری نــــــه ؟؟؟
مـــیــــگــــم آره چـــطــــور ؟؟؟ بـــوســــم کـــرده مـــیــــگـــه مــــیــــدونـــســتـــم مـــرد آیــــنـــدم تـــویـــی 
.
عاغا شمام تو خونتون اینترنت جیره بندی شدست عایا؟؟؟؟
لامصب انصاف ام نیست بابام 4 ساعت پیاپی ،اونوخ من نیم ساعت ه مجزا ....
سریع لایک کن من اعصاب ندارماااااااا 
.
>-('.')D!G!TAL('.')->
بريد كنار ديجيتال اومد!!!
امروز ى سوال شرعى واصم بيش اومد!
همه ميدونيد لاك لاكبشت حكم خونه رو واصش داره.خب حالا ب نظرشما آيا وختى ى لاكبشت ازدواج ميكنه خونه ى خودش زندكى ميكنه يا ميره خونه ى خانومش آيا¿¡ 
.
اقا ضایه شدن تا چه حد.
چند وقت پیش با شوهر امم پای لپ تابش نشسته بودیم رفتیم فیسبوک(اره فیسبوک داریم)داشت رویداد هاشو چک میکرد که تو رویداد هاش عکس یک دختره بود که عکسشو لایک کرده، ما هم در همون حین گفتم : هه ،ببین این دختره عجب قیافه ذاقارتی داره.که اونم یک چش خوره خفن کرد و گفت:این خواهرمه.منم در همون هین رفتم تو افق محو شدم. تا اخره شبم دیگه جرات اظهار نظر کردنو نداشتم 
.
این دخدرا چجوری عطسه میکنن ک صدا نمیده ؟!؟!! :/
نهایت صدا عطسه شون اینه : " پیس " :|
حالا امروز همسایه بقلیمون تو پارکینگ اومده ب من میگه : اگه میشه ظهر یه جوری عطسه کن ما از خواب نپریم :| :| :|
.
رفتیم توصالن (سالن, ثالن) والیوال .
صحبت این شد که هرکی چه ماشینی داره؟ یکی از والیبالیستها که اومد مثلن خیلی شیک و باکلاس بگه چه ماشینی داره ییهویی جو میگیرتش بجای۲۰۶سفید میگه سفید شیش ۲۰۰!!!!!خخخخخخ
حالا حظار تو سالن هر کدوم واسه خودشون یه گوشه هلیکوپتری میزدن!!!
حضار(^_^)
اون بنده خدا(@_@)
و بعد از این ماجرا هیش کس اونو دیگه ندیده! خخخخخخخخ 
.
همین جایی ک هستی باش از این خونه بری کیشی
تو این خونه خودت شاهی داری سرباز کی میشی؟
همین جایی که هستس باش عذاب رفتنت کم نیست
تو حوای کسی میشی ک من میدونم ادم نییییییییییست
.
یکی از برادرا پست گذاشته بود رفتم تو یه سایتی سر درش نوشته بود جوک باحال
دختر خالم:یه جور میگه انگار شهره،مگه سایت سر در داره؟
شهر که سر در نداره.:-|مگه مغازس؟
پست اولم نیس راحت باشین.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 710
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,851
  • بازدید ماه : 5,178
  • بازدید سال : 35,730
  • بازدید کلی : 329,819
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن