loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 110 یکشنبه 1392/05/06 نظرات (0)

جوک غضنفر سری 7

 

 

غضنفر باباش میمیره ! میبینه هفت باباش جمعیت خیلی زیادی شرکت کردنند ! تصمیم میگیره برای چهلم بلیط بفروشه !
.
غضنفر با نامزدش تو خیابون برای خرید میرن به سمت مغازه میرن که چشم غضنفر به تبلیغ روی دیوار میوفته که نوشته سیو همان سیب است ! غضنفر به نامزدش میگه : میبینی چطوری به مردم دروغ میگن !؟
نامزد غضنفر میگه : چطور مگه عزیزم !؟
غضنفر میگه : آخه من خوردم سیب نبود ! صابون بود
ادامه دارد....


.
غضنفر رو میبینن که داره توی جوب آب میدوه ! بهش میگن : داری تو جوب آب دوندگی میکنی !؟
غضنفر میگه : نه بابا ! تف کردم میخوام پام و بذارم روش ! ولی هر چی تلاش میکنم بهش نمیرسم !
.
غضنفر تو خیابون با صدای بلند به نامزدش میگه : هه ! اون مرده رو نگاه ! چه تابلو کچله !
نامزد غضنفر با خجالت میگه : هیس ! میفهمه !
غضنفر میگه : یعنی میگی تا الان نفهمیده که کچله !؟
.
غضنفر با لباس تو رودخونه شنا میکنه ! بهش میگن : چرا داری با لباس شنا میکنی !؟
غضنفر میگه : میخوام لباس هامو بشورم !
با خنده میگن : مگه تو خونه ماشین لباس شویی نداری !؟
غضنفر میگه : چرا داریم ! ولی هر وقت میرم توش بدجوری سر گیجه میگیرم !
.
راننده اتوبوس یه بول پاره به غضنفر میده ! غضنفر پول و میبینه و به راننده اتوبوس میگه : ببخشید اگه میشه این پول و برام عوض کنید !
راننده اتوبوس میگه : چرا !؟
غضنفر میگه : نگاه کنید ! گوشش وسط نداره !
غضنفر به همسرش میگه : من دیگه نمیخوام گوشت حیوانات رو بخورم !
همسر غضنفر میگه : یعنی میخوایی گیاه خوار بشی ؟
غضنفر میگه : راستش نه ! آخه نمیخوام غذای حیوان های طفلکی رو هم بخورم !
همسر غضنفر میگه : پس چی میخوایی بخوری مرد !؟
غضنفر میگه : همین غذاهایی که تو درست میکنی خوبه دیگه ! همین ها رو میخورم !
.
به غضنفر میگن : معمولا در چه مواقعی احساس آرامش میکنی !؟
غضنفر میگه : من هر وقت گیتار میزنم آروم میشم !
میگن : مگه تو گیتار داری ؟
غضنفر میگه : خب اگه داشتم و میزدم آروم میشدم !
میگن : اصلا مگه تو گیتار زدن بلدی ؟
غضنفر میگه : خب راستش اگه داشتم و بلد بودم و میزدم آروم میشدم !
.
همسر غضنفر به غضنفر میگه : مرد ! چرا وقتی میری دستشویی در رو نمیبندی !؟
غضنفر میگه : زرنگی !؟ در رو ببندم که تو هم بیایی از سوراخ کلید نگاه کنی !؟
.
درد و دل غضنفر با نامزدش :
عشقم ! درسته که من خوش تیپ و خوشگل نیستم ! ولی در عوض پولدار و خوش هیکل هم نیستم !
.
غضنفر پسرش و به قصد کشت میزنه ! بهش میگن : چرا میزنیش !؟ مگه چی کار کرده بیچاره !؟
غضنفر میگه : فردا کارنامه اش رو میدن ! منم فردا نیستم که بزنمش آخه باید امروز برم شهرستان !
.
غضنفر به همسرش میگه : میدونی نبات کیلویی چنده !؟
همسر غضنفر میگه : نه !
غضنفر میگه : نقل چی !؟ میدونی کیلویی چنده !؟
همسر غضنفر میگه : نه عزیزم نمیدونم !
غضنفر میگه : اشکال نداره عزیزم ! از قدیم گفتن خر چه داند قیمت نقل و نبات !
.
غضنفر تو خیابون به آسمون نگاه میکرده و هی میپریده اینطرف و اونطرف ! بهش میگن : آقا داری چیکار میکنی وسط خیابون !؟
غضنفر میگه : مگه نمیبینی داره بارون میاد !؟ چترم و نیاوردم دارم جا خالی میدم که خیس نشم !
.
غضنفر با عشق به همسرش میگه : وقتی من از دنیا رفتم ، هیچ مرد دیگه ای رو مثل من پیدا نمیکنی !
همسر غضنفر میگه : یعنی تو واقعا فکر میکنی وقتی که گور به گور بشی بعد از تو دنبال یکی مثل تو میگردم !؟
.
مادر زن غضنفر به غضنفر میگه : داماد عزیزم ! از کار و زندگیت که راضی هستی دیگه !؟
غضنفر میگه : آره مادر جان ! هفته پیش یه ماشین لباس شویی خریدم ! کارم یکم سبکتر شده !

.

غضنفر شدیدا تو فکر بوده ! دوستش این صحنه رو میبینه و به غضنفر میگه : چرا تو فکری !؟
غضنفر میگه : خیلی برام عجیبه ! چطوری میشه که من یه داداش دارم ولی خواهرم دو تا داداش داره !
.
وصیت غضنفر :
کنار قبرم آب و صابون بریزید تا هر کس از کنار قبرم رد میشه بخوره زمین ! من بخندم روحم شاد شه !
.
همسر غضنفر به غضنفر میگه : این عکس و ببین ! برای 18 سالگیمه ، ببین چه خوشگل و خوش هیکل بودم !
غضنفر با تعجب یه نگاه به عکس میکنه و میگه : یعنی اون موقع که تو 18 سالت بود دوربین عکاسی اختراع شده بود !؟
.
به غضنفر میگن : تو چرا اینطوری شدی !؟
غضنفر میگه : باور کنید تقصیر خودم نیست ! من وقتی بچه بودم تو بیمارستان با یکی دیگه عوضم کردن !
.
نامزد غضنفر به غضنفر میگه : عشقمممم ! می دونستی همه بهم میگن چشمام مثل دریاست !
غضنفر میگه : جدی میگی !؟ پس از این به بعد اجازه میدی جورابمو توش بشورم !؟
.
غضنفر حدود 1 ماهه که حموم نمیره ! همسر غضنفر تصمیم میگیره یجوری بهش بگه تا ناراحت نشه !  به غضنفر میگه : عزیزم ! می دونستی شما مردها وقتی میرید حموم خیلی زیباتر و جذاب تر میشید !؟
غضنفر میگه : آره عزیزم ! تو هم می دونستی شما زن ها وقتی از حموم میایین بیرون ، تا زمانی که آرایش نکنید شبیه زامبی ها هستید !؟

.

 

غضنفر بدجوری گریه میکنه ! بهش میگه : چی شده !؟ چرا داری گریه میکنی !؟
غضنفر میگه : دارم برای مادرم عزاداری میکنم !
میگن : آخه تو که مادرت 10 سال پیش فوت کرده ! یجوری گریه میکنی انگار همین الان مرده !
غضنفر میگه : دست خودم نیست ! هر وقت یادم میوفته که موقع خاکسپاری چه دست و پایی میزد جیگرم آتیش میگیره !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 876
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,017
  • بازدید ماه : 5,344
  • بازدید سال : 35,896
  • بازدید کلی : 329,985
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن