loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
javadjj بازدید : 161 یکشنبه 1392/05/13 نظرات (0)
دلنوشته های عاشقانه سری 2

اگر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد
از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می‌بندم راه می‌افتم
ایستگاه به ایستگاه…
مرز به مرز…
پیدایت می‌کنم ، کنارت می‌نشینم
بهت میگم تا بی نهایت دوستت دارم…
هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…
هی….؟
معشوقه ی من….
سلامتی…؟؟؟!!!!
.
.
ادامه دارد...

 

    بــــــاور کن خیلی حـــــــرف است
                وفـــــــــادار دســـــــــت هایی باشی ،
                 که یکبار هم لمســـــــشان نکرده ای…
گاهی دلم میخواد خودم رو بغل کنم
ببرمش روی تخت بخوابونمش
ملافه رو بکشم روش
دست ببرم لای موهاش و نوازشش کنم
حتی براش لالایی بخونم
وسط گریه هاش بگم غصه نخور خودم جان
درست میشه...درست میشه...
اگر هم نشد به جهنم!...
تموم میشه...بالاخره تموم میشه...
بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده
فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده...
اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم
باور نمیکنم اینک بی توام
کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری
کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی
تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ،  
تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم...
کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم
در حسرت چشمهایت هستم ، 
چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد
بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده
در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ،
هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت...
خداحافظ...
آخرین کلامی که از تو شنیدم
و باز قصه‌ی تلخ جاده و آن راه بلند...
که تو را از خلوت من می ربود
آسمان می گریست
شیشه ها می گریستند
و من مبهوت رفتنت
در پس شیشه های مه آلود
بغض دردناکم را بلعیدم
دیوانه وار خندیدم
و تو را بدرقه کردم...
امشب ای ناز ، چه دلتنگ نگاهت شده ام 
 باز ای مونس جان چشم براهت شده ام
 برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید 
 چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام .
دارد چه بر سرم می آید ؟
چشمانم را بسته ام و گذاشته ام ثانیه ها لحظه هایم را اعدام کنند
کم آورده ام
نا توان شده ام در برابر روزها
 خسته تر از آنم حرفی بزنم، یا گاهی داد تا شاید کمی سبک شوم!
تنهاییم هر روز پر رنگتر می شود
نمی دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت !؟
اینجا کسی نیست برای حرف زدن
یا حتی اگر کسی هم باشد
حرفهای من از جنس دیگری است
کسی چیزی نمی فهمد از آن!
ولی
ولی دلم می خواست کسی بود و می فهمید تنهایی چه دردی دارد
دستانم را در هوا رها می کنم
ولی نیستی
نیستی تا آنها را بگیری
نیستی تا باورم شود هنوز هم هستم
چه سخت می گذرد بر من...
چه دردی می کشند
من به خودم و احساساتم خیانت کرده ام
آنها توان اینهمه سختی را نداشتند
دردم می آید
من درد دارم
هی من، می بینی
دیگر تو را هم برای خودم ندارم
چقدر تنهایم
ولی آخر دوست داشتن تو چیز دیگری است
دوستت دارم.......
درجلسه امتحان عشق.......
من ماندم ویک برگه سفید!
یک دنیا حرف ناگفتنی
ویک بغل تنهائی ودلتنگی
درد دل من در این کاغدکوچک جا نمیشود
دراین سکوت بغض آلود
قطره کوچکی هوس سرسره بازی میکند
وبرگه سفیدم .....!
عاشقانه قطره ها را به آغوش میکشد
عشق تونوشتنی نیست !
باتو ......
دربرگه ام نار کناره آن
قطره اشک یک قلب میکشم
وقت تمام است
برگه ها بالا !
جای خالیتو می بینه ولی باز باور نداره ...
دلم برای کسی تنگ است 
که چشمهای قشنگش را 
به عمق آبی دریا می دوخت 
و شعر های قشنگی چون پرواز پرنده ها می خواند 
دلم برای کسی تنگ است 
كسی كه خالی وجودم را از خود پر می كرد 
و پری دلم را با وجود خود خالی 
دلم برای کسی تنگ است 
کسی که بی من ماند 
کسی که با من نیست 
دلم برای کسی تنگ است 
که بیاید 
و به هر رفتنی پایان دهد 
دلم برای کسی تنگ است 
که آمد  رفت 
...... و پایان داد 
کسی .... 
کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می شود...   
گفتم نرو پرپر میشم 
گفتی: میخوام رها باشم 
گفتم: آخه عاشق شدم 
گفتی:میخوام تنها باشم 
گفتم: دلم 
گفتی: بسوز
گفتی: یه عمری باز هنوز
گفتم: پس عمرم چی میشه
گفتی: هدر شد شب و روز
گفتم: آخه داغون میشم
گفتی: به من خوش میگذره
گفتم: بیا چشمام تویی
گفتی: آخر کی میخره
گفتم: منو جنس میبینی؟ 
گفتی: آره بی قیمتی 
گفتم: یه روز کسی بودم 
با من نکن بی حرمتی 
گفتم: صدام میمیره باز 
گفتی: با درد بسوز بساز 
گفتم : حالا که پیر شدم 
گفتی: که از تو سیر شدم 
گفتم: تمنا میکنم 
گفتی: میخوام خردت کنم 
گفتم: بیا بشکن تنو
گفتی: فراموش کن منو
دلم می خواد یه چیزی رو بدونی
دلم می خواد یه چیزی رو بدونی
دیگه نه عاشقی ، نه مهربونی
منم دیگه تصمیمم رو گرفتم
اصلا نمی خوام كه پیشم بمونی
دیشب كه داشتم فكرامو می كردم
دیدم با تو ، تلف شده جوونی
یه جا ، یه جمله ی قشنگی دیدم
عاشقو باید از خودت برونی
چه شعرایی من واسه تو نوشتم
چه شعرایی من واسه تو نوشتم
تو همه چیز بودی جز آسمونی
یادت میاد منتم رو كشیدی
تا كه فقط بهت بدم نشونی
یادت میاد روی درخت نوشتی
تا عمر داری برای من می خونی
یادت میاد حتی سلام منو
گفتی به هیچ كسی نمی رسونی
 اگر كه وقت داری ، اگه می تونی
نگو خجالت می كشی ، می دونم
تو خیلی وقته دیگه مال اونی
خوش باشی هر جا كه می ری ، الهی
واست تلافی نكنه زمونی
خوش باشی هر جا كه می ری ، الهی
واست تلافی نكنه زمونی 
تو بر من ای فلک بیداد کردی 
دل شاد مرا ناشاد کردی 
شکستی در گلویم شوق آواز 
نصیبم ناله و فریاد کردی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 963
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,104
  • بازدید ماه : 5,431
  • بازدید سال : 35,983
  • بازدید کلی : 330,072
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن