loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 110 دوشنبه 1392/05/21 نظرات (0)
جملات طنز و خنده دار سری 28

 

ایدئولوژی بعضی‌ دخترا در آرایش ‌کردن همان ایدئولوژی نقاشی های مهد کودک است : جای سفید در صفحه باقی نذارید !
خب عزیز من مزرعه که نمیخوای بکشی رو صورتت !!!
.

.
دحال هاي بد زندگي روزمره:
-بند كفشتو ببندي؛ بعدش بفهمي يه ريگ كف كفشته‏!
-وقتي داري تخمه ميخوري؛ مغزش بيوفته زمين؛ گم بشه‏!
-آخر فيلم برق بره‏!
-وقتي كفش پاته؛ كف پات بخاره‏!
-وقتي كه تو حموم داري شامپو ميزني؛ آب قطع بشه‏‏!‏
-پيام بازرگاني؛ وسط فيلم‏!
-وقتي تازه چشمت گرم شده و ميخواي بخوابي؛ گوشيت زنگ بخوره‏!
و...
‏(اگه از اين پست خوب استقبال بشه؛ ادامه شو مينويسم...‏)‏ 
.

.
چون تو امپاسم می گم ......
باور کن نه لوقز می خونم نه قمپوز در می کنم به زرس قاطع می تونم بگم که
معنی هیچ کدوم از این هارو نمی دونم

 


.

.
رفتم دستشویی گوشیمم تو دستم بود، دقیقا بالای مدخل توالت رفتم گوشیمو بذارم جیبم که یهو از دستم افتاد!! منم با یه حرکت انتحاری با پا،با تمام قدرت زدم زیر گوشی زاااارتــــــــــــــــــ خورد به سقف دستشویی بعد پخـــش شد!! لاششو گرفتم، درش پرت شد اونور، باتریشم داشت میومد سمت سوراخی که با پام کنترلش کردم!!خخخ تصور کنیدا!! همچین آدم سریع الرفلکسی هستم من!!!
بععله!:)) 
.

.
تبلیغات رب چین چین رو دقت کردین؟مرده رب رو ورمیداره ،سال91
رب رو میریزه و هم میزنه،سال92
فکر کنم ایشاالله سال 93 بشه غذاهه رو خورد.
لایک=اوه ه ه ه...چه دقتی 
.

.

لباس اتو کردن بعضیا:
شلوار جین که اتو نمی خواد
پایین پیرهن هم که میره تو شلوار
آستین هم که سگ اتو میکنه؟
جلوشم که صافه!
پشتشم که الان میرم تو خط واحد لم می دم به صندلی صاف میشه! ووی دیرم شد چقدر کار کردم:))))))) 

.

.

بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت
که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،
بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه
... که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.
زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست.

.

.

تغییرات کتاب اول دبستان:الفبا از ی شروع میشه/بابا دیگه آب نمیده چون اداره آب و فاضلاب آب رو قطع کرده/چوپان دروغگو بزرگ شده وکلی طرفدار داره/شنگول و منگول بزرگ شدن و گرگ شدن و مامانشونم چندروزه رفته تایلند گیساش رو ببافه/دارا و سارا هم رفتن فرانسه کبابی باز کردن!!!!!!!!!!
دهه شصت و هفتادیا کی اینارو یادشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لایک=دمت گرم
لایک=ادامشو بذار حتما 

.

.

انقد که از دیدن اسم E-Charge رو مسیج هام خوشحال میشم از دیدن اسم مخاطب خاصم خوشحال نمیشم!
ی همچین آدم شارژ دوستی هستم من!
خائن هم خودتی!! 

.

.

امروز سر کار جناب رییس پشت میز خودش در حال برنامه نویسی و غرق در ic و ترانس و خازن...
و من...
با زاویه 45 درجه در پشت سرش غرق در ...
4جوک یعنی تا کمر تو 4جوک بودم بیصدا میخندیدم یعنی کافی بود سرش رو همون 45 درجه بچرخونه تا من و بقیه کارکنان به بیرون هدایت بشیم
تازه بعضی وختا صدای خنده ام در میرفت سریع شبیه سرفه ش میکردم
بعضی از دوستان پرسیدن چرا حال ارتکاب جرم بودی چرا بقیه رو هم اخراج میکرد؟؟؟؟؟
باید عرض کنم خب اونام شریک جرمن دیگه...

.

.

اقا دقت کردین تو فیلم دودکش اولش با کاپشنو شالگردن بودن اخرش رسید به تابستون ماه رمضون و جالب تر که تابستون مدرسه بازه

.

.

دیروز یک اتفاقی واسه من افتاد خدا نصیب هیچکس نکنه (بگید آمین)
با دوستام بیرون بودم یک دفعه معلم شیمی مون رو دیدم واااااااای...
تمام خاطرات مدرسه اومد جلو چشام اونم امد پیشم هی یاد آوری میکرد
از دیروز افسرده شدم نه بیرون میرم نه تفریح یعنی هیچی همش فک میکنم مدرسه ها شروع شه چیکار کنم....!!!!!

.

.

من يه خواهر دارم كه مو هاش تاكمرشه وهمش مو هاشو خرگو شي ميبنده ديشب مامانم بهش گفت دخترم ديگه موهاتو اينطوري نبند آخه اينكه اسمش نيست خرگوشي بستن اسم اين هست مدل خري بستن مو 

.

.

توجه کردین به مناسبت اومدن ماه رمضون این آهنگو از تله ویزیون بخش میکنن : "ای عاشقان ای عاشقان . . . دل را چراغانی کنید "
به مناسبت عید فطر : " ای عاشقان ای عاشقان . . . دل را چراغانی کنید "
به مناسبت عید قربان "" ای عاشقان ای عاشقان . . . دل را چراغانی کنید "
من چندتا سوال دارم از مسولین واقعا
عایا این تنها آهنگ موجود در آرشیو صدا و سیماست ؟
عایا آهنگ قحطی اومده ؟
عایا این کار درستیه که یه آهنگو n بار بخش کنید؟ 

.

.

ایرانسل بهم اس داده بود:
100 مگابایت اینترنت تعرفه ویژه عید فطر.
منم جواب دادم: مبین نت دارم خودم.
فک کنم ناراحت شد! چون یه هفتست خبری ازش نیست :| 

.

.

روزگاري شيخي بامريدانش ميزيست
روزي شيخ فرمود كه40 روز به بيابان معتكف شدندي براي صبر
مريدان شوريده حال شدندي وگفتند ياشيخ راه ديگري نياز براي آموختن صبر
موجوداست؟
شيخ كمي تامل فرمودندي و به افق نگريستندي وبگفت:
"آري.1ساعت استفاده از اينترنت پرسرعت ايران!"
مريدانش جامه دريدندي وراه بيابان پيش گرفتندي!

.

.

دهه پنجاه به چیزی که خیلی خنده دار باشه میگن: "کلی خندیدیم". دهه شصتیا میگن: " از خنده روده بر شدیم". دهه هفتادیا میگن : "زمینو ، آسفالتو، مبلو صندلیو ،خلاصه هرچی گیرشون بیاد گاز میزنن".خدا به دادمون برسه دهه هشتادیا از زور خنده آتیش از دهنشو می باره و میخوان همه چیو بسوزونن!!!!!!! با خنده دهه نودیا دنیا به اخر میرسه:) 

.

.

چند وقت پیش روز تولدم بود، کسایی که بهم تبریک گفتن:
1- همراه اول
2- بانک انصار
3- بانک تجارت
فقط من اینجوریم عایا؟؟؟؟؟؟؟

.

.

آقا یکی از فامیلای ما مدتی بود در یخچالشون بسته نمیشد. هر کی اومد خونشون بهش گفتن در یخچال بسته نمیشه اونام یه تزی میدادن ولی فایده نداشت بعده یکی دو هفته یه تعمیرکار اوردن .
پسره اومد یخچالو دید یه نگاهی به همه کرد بعد خیلی نرم یه کاسه پرهلو رو از در یخچال برداشت بعد خیلی فانتزی و قشنگ در یخچالو بست 

.

.

میگن خدا اینترنتو خلق کرد(البته نه به طور مستقیم با واسطه)تا ارتباطات میون بنده هاش قوی تر بشه وهمچنین اینترنت ایرانو آفرید تا همه قدر سرعت اینترنتو بدونن و ناشکری نکنن
پس کسایی که ناشکری نمیکنن بکوبن لایکو 

.

.

دیروز جاتون خالی با فک وفامیل رفته بودیم بیرون ،برگشت ترافیک بود شَدید،داشتم ماشینای دو ر و برو نیگا میکردم که ناگهان مسیله ای ذهنمو مشغول کرد.اینکه چرا پژو 206 اسمش شد این(206)چرا نشد پژو 506،پژو721 چرا واقن؟؟؟؟؟؟اگه کسی میدونس منو در جریان بذاره.عجیب درگیرشم...........................

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 220
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 6,718
  • بازدید سال : 37,270
  • بازدید کلی : 331,359
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن