loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 108 دوشنبه 1392/04/31 نظرات (0)

 

عموم ماشين صفر خريده بود داشتيم با هم نايلون هاي صندلي شو ميكنديم كه همسايشون اومد.
بعداز كلي سلام و احوال پرسيو حال ننه مادر بزرگ جعفرو عمه خانم گودرزو پرسيدن برگشت گفت:دارين نايلون هاي صندلي ماشينتونو ميكننين؟؟؟؟؟؟؟
منم برگشتم گفتم:پ ن پ لواشك خريديم داريم نايلوناشو ميكنيم با هم بخوريم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدايي من حقم ضايع شده كه با اينا تو يه كشوررررررررم. 
.
بعد از دوسال یکی از دوستامو دیدم هاااا حالا ببوسو از این حرفا یهو گفت پسر هنوز زنده ای !!!! میگم پ نه پ کپی برابر اصل رنگی گرفتم کسی شک نکنه توام به کسی نگو!:))))))

 

 

.
رفتم معاینه اعزام به خدمت (بله کارمون جور نشد دیگه میریم سربازی) گواهینامه رو هم بردم واسه گروه خونی دوستم میگه ببینم مال تو هم ب 1 اِ؟
میگم پـ نـ پـ ب کمپلکسِ
خخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا ی پیرمرده داشت گل میفروشت میگفت از من گل بخرید بختتون باز میشه...
عاقا نمیدونی چـــــــــقدر مشتری ریخته بود سرش ب جون دوستم جواد اگه دروغ بگم
.
رفتم تو مغازه ای که همیشه ازش خرید میکنم دخملم هم بغلم بود . مغازه داره میگه : ااااااااا . مگه شما بچه دارید ؟؟؟؟
بهش میگم پ ن پ این همه پوشک ازت میخرم بجای ایزی لایف استفاده میکنم تا هیچکی شک نکنه خیلی هم شیک و مجلسیه . 
.
دارن گوسفندرو قربونی میکنن ... یه آفتابه آوردن که بش آب بدن ...
اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!
میگم :پـَـَـ نَ پـَـَـــ، آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره ... 
.
مامانم چندتا تار مو سفید بین موهام دیده میگه ای وای موهات سفید شده!؟؟ پ ن پ چندتاشون شکسته بودن گچ گرفتمشون!!! 
.
مامانم میگه 25 سالت شده نمی‌خوای سر و سامون بگیری
میگم یعنی‌ زن بگیرم؟
میگه پـَـ نـَـ پـَـ ۱۲ ساعت کمه ۲۴ ساعته برو تو اینترنت باعث افتخار ما و فامیل شو
.
به دوستم می گم :دارم میرم سفر خارج از کشور.
میگه:از فرودگاه امام میری؟
می گم: پَ نَ پَ خلبانش آشناست میاد سر کوچه سوارم می کنه. 
.
رفتیم باشگاه بیلیارد. می گم دو تا چوب بدین ؟می گه میخوایین بازی کنین؟ میگم: په نه په از چین اومدیم میخواییم با هاشون غذا بخوریم. 
.
مامانم زنگ آیفونو زده باز کردم . مادربزرگم میگه رضا مامانت رو دیدی در رو باز کردی ؟؟؟ میگم : پـَ نـَ پـَ دستش رو از زیر در نشون داد من هم درو باز کردم !! 
.
تو املاک نشستم یارو امده داخل بعد از کلی حال و احوال میگه زمین دارین میگم اره چند مورد واسش خوندم اخر میگه همین اخری خوبه چند سال ساخته :O میگم نمیدونم والا !!! میگه چه املاکی هستی که نمیدونی؟ 2 ساعت واسش توضیح دادم اخر میگه اااا زمینه؟ میگم پ نه پ پنت هاوس برجه میلاده 
.
ب جون مودم کامپیوترت راست میگم
پسر همسایمون اومده میگه چند باری اومدم نبودید
میگم مسافرت بودیم
میگه اومدین از مسافرت؟
پ ن پ هنوز تو راهیم:| 
.
عاقد از عروس می پرسه آیا وکیلم عروسه میگه پ ن پ دکتری آوردیمت کلاس مجلس بالا بره 
.
رفته بودم دنبال کار به یارو گفتم شما آگهی داده بودید؟
گفت: آره
گفتم: کارتون همون طراحیه؟
گفت: آره
گفتم: حقوقش همونیه که رو آگهی زدی؟
گفت: آره
دیدم این همه موقعیت پ ن پ رو داره از دست میده اومدم بیرون. من که بیکار نیستم...والا 
.
خواهرم تازه به دنیا اومده اووردیمش خونه خوابیده پسر عموم اومده میگه: خوابه میگم پ ن پ زدیم تو شارژ دکترا گفتن 8 ساعت شارژ اولیه لازم داره وگرنه خوب گریه نمیکنه!!!
پسرعموم:are you kidding me????
من:((((yes 
.
دخملم و بردم خونه پدر خانومم . دائیش میگه جیگر دائی رو آووردید .
بهش میگم پ ن پ سرویس شخصیتونم . بوق زدم نیومدید گفتم بیام تو یه چائی با هم بخوریم .
حالا اونم پررو میگه : پس وایسید با هم تا یه جائی بریم
خوبه داماد بزرگ خونواده ام.
این دهه هفتادیا خدائیش پادشاهی می کنن
.
.
.
انجمن حمایت از دهه پنجاهیا . . . . 
.
الامط عخطساسی just.friend
امروز واسه مغازم کولر خریدم(الان فهمیدین مغازه دارم دیگه؟؟؟)
دوستم اومده میگه : کولره؟؟؟؟
گفتم پ ن پ شاتل فضاییه ،آوردم سیستمو سوخت رسانیشو چک کنم.
.
با رفیقم رفتم دم خونه زنگ رو زدم مادرم از پشت آیفون ما رو دید (داشته باش ما عایفون تصویری داریم :))گفت : عزیزم برگشتی خونه رفیقتم مهمون گرفتی وسه شام ؟
پــَ نــَ پــَ آوردم که یکم دم در براش پــُز بدم آیفون تصویری داریم :|
چیه جالب نبود ؟
واسه بیمزگیش یه لایک بزن که موس کامپیوترت آببندی بشه :)) 
.
تو پارک بودیم با رفیقم. دارم میرم زور خونه (wc) رفیقم میگه داری میری دستشوئی؟ میگم پ ن پ دارم میرم واست آب پرتغال با کیک شکلاتی بیارم عزیزم! 
.
داشتم از درد به خودم میپیچیدم ! بردنم اورژانس ! پرستار اورژانس با ناز و عشوه بهم گفت : آخی معلومه خیلی درد داری !؟ واسه همین داری تقلا میکنی دیگه !؟
من هم گفتم : په نه په هالک شکست ناپذیرم ! این حرکات هم موقع تغییر شکل طبیعیه ! شما نگران نباش ! 
.
مهمون اومده خونمون مرغ عشق ها مو دیده رو لوستر می گه : مرغ عشقن اینا ؟؟؟ گفتم پ ن پ گونه نادر از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست می کنن 
.
عاغا با چندتا از دوستام تو خیابون راه میرفتیم,برگشتم ب دوستام گفتم ک میخوام برم واسه ترم بعد انگلیسی ثبت نام کنم.
دوستم برگشته میگه میخوای زبان یاد بگیری؟!؟؟!
گفتم پ ن پ دیدم مسابقات نزدیکه,تو باشگاه وقت کم اوردم میخام برم تو کلاس انگلیسی واسه مسابقات تمرین.
.
رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم بابام میگه از تو کمد برداشتی؟
پ ن پ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم. 
.
اقا تایتانیک توحلقم اگه دروغ بگم.
دیروز رفتم بربری بخرم توصف که وایستاده بودم ی نفراومده میگه اقاشمام میخواین
بربری بگیرین گفتم پ ن پ من اخرین مدل خدمتکارام اومدم ازخرید شما تشکر کنم
حالاجالبش اینجاس میگه اقاجون من شوخی نمیکنی!!!!!!!!
من(((((((
بربری)))))))
اونایی که توصف بودن@@@@@
.

دیروز توی حوزه ی کنکور یکی از رفیقامو بعد یه سال دیدم تا منو دید از تعجب داشت شاخ درمیاورد میگه فلانی چقد لاغر شدی طبیعی اینجوری شدی میگمش پ ن پ سزارین کردم 
.
صدای خرپفش کشتمون !تکونش دادم از خواب پریده،میگه سر صدام اذیتت می‌کنه ؟میگم نه پـَـَـ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌! 
.
به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم 
.
دوستم پاش تو گچ یارو میگه شکسته میگم پـَـَـــ نــه پـَـَـــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره 
******

رفتم تو ماهی فروشی به فروشنده می گم :آقا یه ماهی قزل آلا بدین.میگه : واسه خوردن میخای؟میگم: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم واکسن هاری و کزازشو بزنم و برم 
.
دیروز با رفیقم رفتیم کارنامه بگیریم مدیر مارو دیده میگه امدید کارنامه بگیرید میگم پ ن پ امدیم تور سفر های تابستانه ثبت نام کنیم،کارنامه رو گرفتیم دیدم به به پنج شیش تا آوردم میگم این کارنامه منه میگه:پ ن پ فرم ثبت نام سفر های تابستانی مدیر آدم ضایع کنه داریم عایا ؟؟
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,365
  • بازدید ماه : 4,692
  • بازدید سال : 35,244
  • بازدید کلی : 329,333
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن