loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
ali jj بازدید : 124 یکشنبه 1392/05/06 نظرات (0)

غضنفر میره عکاسی ! عکاس به غضنفر میگه : دوست داری عکست و چطوری بندازم !؟
غضنفر میگه : مجانی !
.
غضنفر تو باغ احساساتی میشه و دست نامزدش و میگیره میگه : عزیزم به نظرت اگه این درخت کاج زبون داشت الان به ما چی میگفت !؟
نامزد غضنفر میگه : اگه زبون داشت میگفت احمق ! من درخت زردآلوام نه کاج !
ادامه دارد...
 
.


هر کاری میکنن غضنفر  نمیذاره از زیر آوار زلزله بیارنش بیرون ! بهش میگن : داری چیکار میکنی !؟
غضنفر میگه : باور کنید من کاری نکردم ! من فقط سیفونو کشیدم !

.


غضنفر به دوستش میگه : تقریبا 4 سال پیش رفته بودم جنگل ! که یهو یه شیر بهم حمله کرد و من و تیکه پاره کرد و خورد !
دوست غضنفر با خنده میگه : داری شوخی میکنی دیگه !؟
غضنفر میگه : نه ! باور کن جدی میگم !
دوست غضنفر با تعجب میگه : آخه چطور ممکنه !؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی میکنی !
غضنفر میگه : ای بابا ! چه زندگی !؟ تو هم به این میگی زندگی !؟

.


همسر غضنفر به غضنفر میگه : عزیزمممم ! منو دوست داری !؟
غضنفر میگه : معلومه که دوستت دارم ! اگه دوستت نداشتم که وقت و عمرم و حرومت نمی کردم !

.


نامزد غضنفر به غضنفر میگه : عشقمممم ! نظر تو در رابطه با عشق چیه !؟
غضنفر میگه : به نظرم عشق یعنی زندگی را باختن ! چند سالی را بی دلیل با هر الاغی ساختن !

.


غضنفر با یه گاو فوتبال بازی میکنه ! بهش میگن : چرا داری با گاو فوتبال بازی میکنی !؟
غضنفر میگه : همچینم گاو نیست ! تا الان 2 تا بهم گل زده !

.


به غضنفر میگن : یه میوه خوشمزه و شیرین و آبدار نام ببر !
غضنفر میگه : خیار !
میگن : آخه خیار شیرین و آبداره !؟
غضنفر میگه : با چایی شیرین بخور نظرت عوض میشه !

.


غضنفر از سر جلسه امتحان میاد بیرون و نامزدش میره طرفش و میگه : واااای عشقققم قبول میشی دیگه !؟ یعنی میشه تو سیکل بگیری !؟
غضنفر میگه : راستش عزیزم به نظرم سوال ها رو یه جوری طرح کرده بودن که من نفهمم ! من هم مجبور شدم جواب ها رو یه طوری بدم که اونها نفهمن !

.

غضنفر به پسرش میگه : پسرم ! تو که این همه درس خوندی ! بالاخره فهمیدی فیثاغورس با کی رابطه داشت !؟ آخرش چی شد !؟ با کی ازدواج میکنه !؟

.

پسر غضنفر با خوشحالی به غضنفر میگه : بابا ! بابا جون به خودم افتخار میکنم امروز دیکته 20 گرفتم !
غضنفر میگه : پسرم ! هر وقت تونستی با تقلب 20 بگیری به خودت افتخار کن ! وگرنه با خرخونی که همه می تونن 20 بگیرن !

.

غضنفر میره فروشگاه لوازم خانگی و به فروشنده میگه : کولر دارید !؟
فروشنده میگه : آبی میخوایی !؟
غضنفر میگه : نه ! اگه دارید قرمزشو بدید !

.


غضنفر عقب اتوبوس خراب کاری میکنه ! بهش میگن : آقا داری چی کاری میکنی !؟ چرا اینجا آخه !؟
غضنفر میگه : به من چه ! راننده گفت برین عقب !

.

نامزد غضنفر به غضنفر میگه : عشقمممم به نظرت امشب خیلی طولانی نشده !؟
غضنفر میگه : چرا عزیزم طولانی شده ! فکر کنم قسمت آخرش باشه !

.


نصیحت غضنفر به فرزندانش :
فرزندان من ! با کسانی که دستشان به دهنشان نمی رسد درست حرف بزنید ! زیرا ممکن است دستشان به دهن شما برسد !

.

غضنفر میره دکتر ! دکتر به غضنفر میگه : باید آمپول بزنی !
غضنفر میگه : باشه مشکلی نیست !
دکتر میگه : پس بخواب !
غضنفر میگه : آخه الان که خوابم نمیاد !

.

به غضنفر میگن : می دونی هویج چرا نارنجیه !؟
غضنفر میگه : چون رنگ نارنجی به هویج میاد !
با خنده میگن : حالا اگه گفتی رنگ خیار چرا سبزه !؟
غضنفر میگه : خب معلومه دیگه ! برای اینکه کسی خیار رو با هویج اشتباه نگیره !

.


به غضنفر میگن : پدرت چطوری مرد !؟
غضنفر میگه : وسط خیابون خوابیده بود ! یه ماشین از روی دستش رد شد ! خونریزی مغزی کرد و مرد !؟
با خنده میگن : ماشین از روی دستش رد شد !؟ چه ربطی داره به خونریزی مغزی !؟
غضنفر میگه : آخه پدرم هر وقت می خوابید دستش تو دماغش بود !
با خنده میگن : حالا چرا وسط خیابون خوابیده بوده !؟
غضنفر میگه : آخه پدرم هر وقت دستش و میکرد تو دماغش خوابش میبرد !

.


غضنفر میره مغازه و میگه : یه تن ماهی میخوام !
فروشنده میگه : بفرمایید ! میشه 8000 هزار تومن !
غضنفر میگه : 8000 هزار تومن !؟ آقا من تن ماهی خواستم ها ! اشتباها تن پری دریایی نیاوردین که !؟

.


به غضنفر میگن : به نظرت عامل اصلی سرطان چیه !؟
غضنفر میگه : خب معلومه دیگه ! سیگار !
میگن : آفرین ! حالا بگو مهمترین عامل سکته قلبی چیه !؟
غضنفر میگه : خب معلومه دیگه ! قیمت سیگار !

.


غضنفر به دوستش میگه : به نظر تو آدم ها چرا باید بین خر و بز این همه فرق بزارن !؟
دوست غضنفر با تعجب میگه : منظورت چیه ؟
غضنفر میگه : بین مثلا چرا خردل باید اسم یه سس باشه ولی بزدل یه نوع توهین حساب میشه !؟

.


غضنفر میره مطب متخصص ! میبینه ویزیتش نسبت به 1 ماه پیش 3 برابر شده ! نوبت غضنفر میشه و دکتر به غضنفر میگه : مشکلت چیه عزیزم !؟
غضنفر میگه : اگه تخفیف بدی بهت میگم مشکلم چیه وگرنه خودت باید بگردی پیداش کنی !

.


نامزد غضنفر به غضنفر میگه : عشقمممم ! چرا من هر چی برات ناز میکنم تو اصلا نازم و نمیخری !؟
غضنفر میگه : عزیز دلم ! آخه تو شرایطش رو نداری !
نامزد غضنفر با تعجب میگه : واااا ! یعنی چی آخه !؟
غضنفر میگه : خب مثلا یکی از شرایط ناز کردن ، ناز بودنه !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 1,051
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,192
  • بازدید ماه : 5,519
  • بازدید سال : 36,071
  • بازدید کلی : 330,160
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن