loading...
لـــولِــســتــان | lolestan.ir
خوش آمدید
تبلیغات | lolestan.ir
کاور لـــولـــســتــان | lolestan.ir
آخرین ارسال های انجمن
javadjj بازدید : 145 یکشنبه 1392/05/20 نظرات (0)
جوک پ ن پ سری 6

پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم
می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین
دوستم میگه : معتاده؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
تو صف بربری نوبتم شده
یارو میگه بربری میخوای؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم

 


.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.

 

صدای خروپفش کشتمون !
تکونش دادم از خواب پریده
میگه سر صدام اذیتت می‌کنه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ جنس صداتو دوست دارم
می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم
میگه باقی پولتو میخوای؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلومو گرفته!
میگم پولیه؟
میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو براتون مزاحمت ایجاد کنند
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
جلو توالت عمومی آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به بابام می گم تلویزیونو بزن کانال دو …
میگه روشنش کنم ؟
پَـــ نَ پَــــ تو بزن دو من هُل میدم روشن شه
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
دارم به خواهر زادم دیکته میگم
رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط ؟
پَ نـــ پَ بقیشو رو فرش بنویس !
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
از دل درد دارم میمیرمو جلوی دستشویی دارم پیچ و تاب میخورم
بعد ۲ ساعت یارو اومده بیرون میگه دستشویی داری ؟
میگم پَـــ نَ پَـــ دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین میکنم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
آب خونه قطع شده بود
بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد
می پرسه زنگ لوله هاست؟
پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟
میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!!!
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
داریم بازیه بارسا و رئالو نیگا میکنیم
دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود
مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن
یه دفعه دوستم از خواب پرید و گفت چرا خوشحالین؟گل شد؟
گفتم پَــ نَ پَــــ عروسی بابامه
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان
میگه واسه کار داری میری؟
پـَـَـ نــه پـَـَـــ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای 50 درجه تستش کنم
.
پـــــَـــــ نـــَــــــــ پــــَـــــــــ
.
رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟
میگه سه راه برق؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات | lolestan.ir

برای دیدن توضیحات کامل محصول و لیست کارتون های این مجموعه

لطفا روی عکس زیر کلیک نمایید !!




70 درصد این کارتونها دوبله فارسی و 25 درصد زبان اصلی و 5 درصد زیرنویس فارسی می باشند و شامل بهترین کارتونها و سریالهای مشهور جدید و قدیم که مخاطبان آن بچه های قدیم و جدید هستند می باشد و می تواند روزها و هفته ها و حتی ماه ها فرزند دلبندتان را به خود مشغول کند بدون آنکه از دیدن آنها خسته شود , چون مجموعه فوق مورد پسند هر پسر و دختری بوده و دارای تنوع زیادی می باشد

سفارش مجموعه بی نظیر 800 کارتون دوبله شده در 33 DVD -

 به قیمت تنها 44.900 39.900 تومان !!

تخفیف ویژه و استثنایی برای مدت محدود !

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده

این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت ، وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 842
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 154
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,363
  • بازدید ماه : 4,690
  • بازدید سال : 35,242
  • بازدید کلی : 329,331
  • لوگو ما | lolestan.ir
    />

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    امکانات رایگان

    کاربران عزیز امکان رایگان افزایش رتبه کاربری نیز به سایت اضافه گردید،از این پس شما فقط

     با ارسال 20 پست در انجمن

     

     با ارسال 50 پست در انجمن

     

    با ارسال 100 پست در انجمن

     

    با ارسال 200 پست در انجمن

    انجمن سایت شوید.

    پس تا دیر نشده وارد انجمن شده و مطالب خود را به اشتراک بگذارید.

    ورود به انجمن